Henryka Bochniarz: Japońscy konsumenci doceniają wysoką jakość produktów spożywczych
- Autor: Olimpia Wolf, portalspozywczy.pl
- Data: 03-11-2017, 09:50

Na ile japoński konsument otwarty jest na nowe smaki i produkty z Unii Europejskiej, a tym samym z Polski? – Japońscy konsumenci nie znają jeszcze wielu produktów europejskich, ponieważ funkcjonują na rynku, który przez całe lata był zamknięty. Jeśli więc producenci przeprowadzą dobre akcje promocyjne, mogą jako pierwsi wejść do Japonii z nowymi produktami – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Henryka Bochniarz, prezydent Konfederacji Lewiatan oraz prezes Polsko-Japońskiego Komitetu Gospodarczego.
Dodaje, że Japończycy są też narodem, który bardzo dużo podróżuje. We włoskich czy francuskich restauracjach jest wielu turystów japońskich i widać, że są zafascynowani europejskim jedzeniem. Dzięki temu nieco łatwiej można zaistnieć na ich rynku.
komentarze (0)