• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

ID Logistics rozbudowuje procesy e-commerce w Krajkowie

Rozszerzenie zakresu współpracy ze światowym liderem branży e-commerce/B2C
Wzrost zatrudnienia w Centrum Logistyki E-commerce w Krajkowie o ponad 50 proc.
Innowacje i automatyzacja zwiększą wydajność obsługi zamówień e-commerce
  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 15-04-2021, 13:38
ID Logistics rozbudowuje procesy e-commerce w Krajkowie
ID Logistics
  • Po wprowadzeniu zmian, wynikających z rozszerzenia współpracy i zwiększenia możliwości obsługi operacji magazynowych, liczba zatrudnionych osób w Centrum Logistyki E-commerce w Krajkowie ma wzrosnąć do ok. 850.
  • Centrum Logistyki E-Commerce w Krajkowie ma powiększyć się o kolejne 10 tys. mkw. do poziomu 52 tys. mkw.
  • Ten projekt ma bardzo duże znaczenie, zarówno z punktu widzenia dalszego rozwoju jak i specjalizacji w obszarze obsługi skomplikowanych procesów e-commerce

ID Logistics, partner logistyczny specjalizujący się w zarządzaniu projektami logistycznymi w ramach kompleksowych łańcuchów dostaw, rozszerza zakres współpracy z jednym z największych światowych liderów branży e-commerce/B2C. Przygotowując się do zwiększonej obsługi zamówień składanych online przez klientów z Polski i Europy, operator rekrutuje nowych pracowników i rozbudowuje powierzchnię magazynu, stawiając na innowacje i automatyzację procesów.

Wzrost zatrudnienia o ponad 50 proc.

Obecnie w Centrum Logistyki E-commerce w Krajkowie pracuje blisko 500 osób. Po wprowadzeniu zmian, wynikających z rozszerzenia współpracy i zwiększenia możliwości obsługi operacji magazynowych, liczba zatrudnionych osób ma wzrosnąć do ok. 850. Firma rozpoczęła już proces rekrutacji na różne stanowiska, kierując oferty pracy przede wszystkim do mieszkańców Wrocławia i okolic.

Małgorzata Hornig, dyrektor HR, ID Logistics, podkreśla: „Wzmacniając zespół odpowiedzialny za obsługę magazynu w Krajkowie, stawiamy nie tylko na rekrutację zewnętrzną, ale także wewnętrzną, dając naszym pracownikom nowe możliwości i duże szanse rozwoju zawodowego. Promocja wewnętrzna wyróżnia nas jako odpowiedzialnego pracodawcę”.

Firmy w znaczący sposób rozszerzą też zakres współpracy w ramach obsługi magazynowej zamówień składanych online na platformie sprzedażowej. Centrum Logistyki E-Commerce w Krajkowie ma powiększyć się o kolejne 10 tys. mkw. do poziomu 52 tys. mkw. Dodatkowa powierzchnia zostanie wykorzystana m.in. do budowy tzw. Pick Tower (antresola do składowania towarów), która zwiększy pojemność magazynu i powierzchni składowania aż o ponad 47 tys. m3. Wśród największych planowanych inwestycji wymienić można instalację w pełni zautomatyzowanej sortowni, co z kolei umożliwi podwojenie przepustowości magazynowej.

Marek Kaniera, dyrektor magazynu e-commerce w Krajkowie, uzupełnia: „W najbliższych miesiącach planujemy też wdrożenie innowacyjnego, dedykowanego rozwiązania tzw. wizualizacji składowania, które ma zwiększyć produktywność obecnych procesów magazynowych”.

Potencjał Centrum Logistyki E-commerce w Krajkowie

ID Logistics zarządza Centrum Logistyki E-commerce w Krajkowie k/Wrocławia od 2020 roku. Warto podkreślić bardzo szybkie tempo otwarcia obiektu. Operator uruchomił, przeprowadził rekrutacje zespołu i rozpoczął obsługę skomplikowanych logistycznie operacji w ciągu niespełna dwóch miesięcy. W magazynie realizowanych jest dziennie ponad 40 tys. zamówień a do dystrybucji w Polsce i Europie przygotowywanych jest milion referencji (SKU). Zespół ID Logistics odpowiada za kompleksowe zarządzanie operacjami magazynowymi e-commerce, w tym przyjęcie towaru, składowanie, przygotowywanie zamówień, dystrybucję, zarządzanie zapasami i pakowanie. W magazynie obsługiwany jest szeroki i zróżnicowany asortyment artykułów, dostępnych na platformie sprzedażowej e-commerce.

Sylwia Dunn, business development director, ID Logistics, podsumowuje: „Ten projekt ma dla nas bardzo duże znaczenie, zarówno z punktu widzenia dalszego rozwoju jak i specjalizacji w obszarze obsługi skomplikowanych procesów e-commerce, tak jak ma to miejsce w tym przypadku. Dynamika wdrażania zmian operacyjnych przy jednoczesnym wprowadzaniu ogromnych zmian optymalizujących procesy i zwiększaniu wolumenów, stawia przed nami kolejne wyzwania, z którymi z pewnością damy sobie radę. To fantastyczny a zarazem bardzo wymagający projekt. Jesteśmy więc dumni, że spełniliśmy oczekiwania i zdobyliśmy zaufanie naszego klienta, który po rocznej współpracy, zadecydował o przedłużeniu umowy”.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!