Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

ID Logistics rozwija Wewnętrzny Standard Jakości CID

ID Logistics, wiodący dostawca usług logistycznych specjalizujący się w dedykowanej logistyce kontraktowej, w odpowiedzi na wyzwania biznesowe rozszerza zakres audytowania Wewnętrznego Standardu Jakości i wprowadza nową wersję CID 7.1. Teraz sprawdzane będą nie tylko procesy operacyjno-magazynowe i realizacja usług, ale także najnowsze procedury związane z bezpieczeństwem i organizacją pracy w centrach dystrybucyjnych. Przygotowana została też specjalna wersja CID Light, która ma wspierać proces wdrożenia zobowiązań systemu w nowo uruchamianych magazynach.

ID Logistics rozwija Wewnętrzny Standard Jakości CID
Agata Głąbińska, menedżer ds. jakości, ID Logistics Polska

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 20-07-2020, 13:12

Wewnętrzny Standard Jakości CID po raz pierwszy został wdrożony w magazynach zarządzanych przez Grupę ID Logistics w 2015 roku. Corocznie jest aktualizowany i dostosowywany do nowych potrzeb rynkowych, tak aby wspierać rozwój firmy w kluczowych obszarach biznesowych.

CID 7.1. Zmiany w odpowiedzi na nowe wyzwania biznesowe

W tym roku zakres audytów Wewnętrznego Standardu Jakości CID 7.1 został rozszerzony o trzy obszary. Pierwszy z nich dotyczy wdrożenia i stosowania procedur związanych z zarządzaniem magazynem w czasie pandemii COVID-19 oraz potencjalnych, innych tego typu zagrożeń. ID Logistics zarządza magazynami największych sieci handlowych i firm FMCG, zapewnienie ich sprawnego funkcjonowania ma więc kluczowe znaczenie. W procesie certyfikacji uwzględniono procedury ochrony zdrowia i życia pracowników, zachowanie ciągłości operacyjnej i pracy centrów dystrybucyjnych w oparciu o zalecenia administracyjne i prawne oraz potrzeby klientów. Wskazane zostały też nowe ryzyka operacyjne związane z działaniem magazynów podczas stanów zagrożenia epidemicznego.

Kolejna zmiana wiąże się z realizowanym w magazynach ID Logistics projektem iDeliver.

- iDeliver jest autorskim projektem ID Logistics, opartym na metodologii Lean. Składa się z kilku etapów. Po pierwsze standaryzacji poprzez odpowiednie śledzenie kluczowych wskaźników, efektywnego sposobu zarządzania i współpracy zespołów oraz podejściem 5S*. Po drugie pełnego wykorzystania narzędzi i umiejętności zespołów operacyjnych w szczególności w obszarze zarządzania zapasem oraz przepływami wewnątrz magazynowymi. Po trzecie optymalizacji procesów poprzez wykorzystanie wybranych metod – wyjaśnia Marcin Smoła, dyrektor operacyjny, ID Logistics.

iDeliver jest sztandarowym projektem ID Logistics, realizowanym przy współpracy ze specjalistami z Grupy ID Logistics z Francji. W ramach CID 7.1 audytorzy będą potwierdzać poziom realizacji kolejnych etapów wdrażania projektu.

więcej informacji:

Agata Głąbińska RSS ALERT    /    ID Logistics Polska RSS ALERT    /    logistyka kontraktowa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.245.48
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!