Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

ID Logistics wdraża nowy system do zarządzania zapasami w magazynach

ID Logistics, wiodący dostawca usług logistycznych specjalizujący się w dedykowanej logistyce kontraktowej, wzmacnia ofertę usług o wartości dodanej. W centrum dystrybucji w Woli Bykowskiej operator wdrożył kolejne, nowe rozwiązanie – zarządzanie bezpiecznym stockiem w imieniu klienta, z wykorzystaniem jednego z najnowocześniejszych systemów do zarządzania zapasami magazynowymi.

ID Logistics wdraża nowy system do zarządzania zapasami w magazynach
ID Logistics wdraża nowy system do zarządzania zapasami w magazynach

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 18-02-2021, 12:10

Centrum dystrybucji w Woli Bykowskiej, obsługiwane przez ID Logistics, odpowiada za zaopatrzenie blisko 1800 punktów sprzedaży w całej Polsce w artykuły spożywcze i napoje oraz środki ochrony osobistej, tj. maseczki czy płyny dezynfekujące. Do zadań operatora należy nie tylko kompleksowe zarządzanie operacjami magazynowymi, ale także, co wciąż nie jest standardem na rynku logistyki kontraktowej, zapasami magazynowymi i zamówieniami w imieniu klienta. W ramach usługi wartości dodanej – zarządzanie bezpiecznym stockiem, zespół ID Logistics koordynuje i kontroluje zamówienia od dostawców, ustala limity dostaw i czas ich realizacji oraz planuje i zapewnia utrzymanie odpowiedniego poziomu zapasów w magazynie.

- Jako operator logistyczny specjalizujący się w dedykowanej logistyce kontraktowej, musimy być otwarci na doskonalenie procesów i ich optymalizacje. Najczęściej w magazynach wykonywane są usługi kompletacji, składowania, rozładunku i załadunku, w oparciu o dane przekazywane przez klienta. Wciąż niewiele firm logistycznych samodzielnie zarządza zapasami i zamówieniami. Rozszerzając zakres naszych zadań o bezpieczne zarządzanie stockiem, nie tylko zwiększyliśmy efektywność, ale też usprawniliśmy realizację zamówień i współpracę z dostawcami, gwarantując ciągłość dostaw towarów do punktów sprzedaży w całej Polsce – mówi Renata Reszka, dyrektor centrum dystrybucji w Woli Bykowskiej.

Zarządzanie zapasami a ciągłość dostaw 1800 punktów sprzedaży

ID Logistics, aby prawidłowo zarządzać zapasami towarów przy jednoczesnym zapewnieniu ciągłości zaopatrzenia wszystkich punktów dostaw, wdrożył w magazynie w Woli Bykowskiej jeden z najnowocześniejszych systemów do zarządzania zapasami magazynowymi - EWR firmy Generix. Dzięki szerokiej funkcjonalności i możliwościom elastycznego rozbudowywania o kolejne elementy, zapewnia pełną kontrolę procesów i zabezpiecza zapasy magazynowe przed wyczerpaniem, wynikającym ze wzrostu popytu, nieterminowości dostaw czy brakiem towarów u dostawców.

- Podstawą do planowania i przygotowywania zamówień dla dostawców jest prognoza sprzedaży i bieżące, skonsolidowane zamówienia z punktów sprzedaży, rotacja artykułów, utrzymanie zapasu zgodnie z założeniami klienta oraz śledzenie wypełnienia magazynu. Aby móc prawidłowo zarządzać zapasem artykułów, konieczne było wdrożenie prostego w obsłudze narzędzia, dzięki któremu te założenia mogą być zrealizowane – wyjaśnia Renata Reszka.

więcej informacji:

ID Logistics RSS ALERT    /    ID Logistics Polska RSS ALERT    /    logistyka kontraktowa RSS ALERT    /    zarządzanie magazynem RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.33.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!