• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Infovide-Matrix liczy na powtórzenie wyników z 2009 r., pomimo słabszego I kw.

Spółka informatyczna Infovide-Matrix nadal liczy na to, że w 2010 r. jej wyniki finansowe będą zbliżone do osiągniętych rok wcześniej, wynika z wypowiedzi wiceprezesa Borysa Stokalskiego dla agencji ISB. W I kw. spółka zanotowała gorsze wyniki niż przed rokiem.
  • Autor: ISB
  • Data: 13-05-2010, 12:12
Infovide-Matrix liczy na powtórzenie wyników z 2009 r., pomimo słabszego I kw.

"Ciągle naszym celem jest powtórzenie wyników ubiegłorocznych" - powiedział ISB Stokalski. Jego zdaniem, jest to możliwe, o ile na całym rynku informatycznym, na przełomie III i IV kwartału, nastąpi znaczące ożywienie.

"Na razie tego impulsu nie widać na poziomie backlogu, ale widać ożywienie w pracach handlowych: zapytaniach biznesowych i umowach ramowych podpisywanych ze spółkami" - dodał Stokalski. Jego zdaniem, powinno to się przełożyć na ożywienie sytuacji w całej branży w drugiej połowie roku.

Backlog Infovide-Matrix na 2010 r. (według stanu na kwiecień) ma wartość 69 mln zł wobec 106 mln zł zanotowanych w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Skonsolidowane przychody Infovide-Matrix w I kwartale wyniosły 40,71 mln zł wobec 50,22 mln zł rok wcześniej. Skonsolidowany zysk netto przypadający na jednostkę dominującą spadł o 92 proc. do 262 tys. zł.

"Tak znaczący spadek zysku netto w dużej mierze wynika, że zdarzenia jednorazowego. Był nim projekt dla kluczowego partnera biznesowego, którego realizacja w terminie okazała się znacznie droższa niż zaplanowano" - powiedział Stokalski. Wpływ tego wydarzenia na zysk netto spółka wyceniła na 1,7 mln zł. Stokalski podkreślił, że nie widzi ryzyka powtórzenia takiego zdarzenia. Dodał, że jeśli spółka zapowiada zamiar powtórzenie ubiegłorocznego wyniku, to obejmuje to również "wyrównanie" tej nieplanowanej straty.

Infovide-Matrix miał 12,89 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2009 roku wobec 14,15 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 230,71 mln zł wobec 224,50 mln zł rok wcześniej.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!