Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

ING Food&Retail Trends: Dużym markom coraz trudniej ewoluować w tak szybkim tempie jak trendy konsumenckie

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 27-06-2018, 13:01
- Jednym z kluczowych faktów, który wpływa na rynek żywności jest bardzo szybka zmiana trendów i preferencji konsumentów. Kiedyś to zajmowało więcej czasu, teraz postępuje błyskawicznie - mówi Deborah Perkins, Global Head of Food and Agribusiness ING NV podczas wydarzenia ING Food&Retail Trends.
ING Food&Retail Trends: Dużym markom coraz trudniej ewoluować w tak szybkim tempie jak trendy konsumenckie
Deborah Perkins, Global Head of Food and Agribusiness ING NV w rozmowie z Edytą Kochlewską

- To z kolei powoduje, że dużym markom, dostarczającym dużo produktów na rynek detaliczny, jest coraz trudniej ewoluować w tak samo szybkim tempie, jak trendy konsumenckie. Otwiera to możliwości przed mniejszymi producentami, którzy potrafią szybciej zareagować na zmianę - mówi.

Kolejnym trendem jest konsolidacja. Zdaniem naszej rozmówczyni, firmy stają się coraz większe w pogoni za efektywnością czy inwestycjami w kolejne obszary wzrostu czy nowe ścieżki łańcucha wartości.

- Rynek kształtowany jest też przez nowe kanały dystrybucji: zyskuje sprzedaż online. W przypadku żywności też obserwujemy te wzrosty. To powoduje, po stronie detalistów, pytanie o ich rolę w świecie nowej dystrybucji: w jakim kierunku mają ewoluować i jak mają przekierować proces zakupowy w kierunku doświadczenia - przyznaje Deborah Perkins.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!