Innowacyjne soki true fruits w szklanych butelkach O-I
Firma True Fuits wprowadziła na rynek owocową innowację w postaci nowej gamy świeżo wyciskanych, niepasteryzowanych soków owocowych true fruits. Soki te są dostępne w szklanych butelkach o pojemności 400 ml, za których produkcję odpowiada firma O-I będąca jednym z największych producentów szklanych opakowań na świecie.

Wprowadzenie nowych soków owocowych true fruits jest dla niej okazją do kontynuacji udanej współpracy z firmą O-I. Innowacja tego produktu polega na tym, że soki są rozlewane do butelek bez pasteryzacji, dzięki czemu wszystkie witaminy i składniki odżywcze owoców zostają zachowane. Ponadto soki true fruits są produkowane bez dodatku koncentratów, cukru, wody, konserwantów, barwników czy stabilizatorów.
Soki true fruits są dostępne na niemieckim rynku detalicznym w trzech smakach: pomarańczowo-truskawkowym, jabłkowo-gruszkowo-malinowym oraz jabłkowo-kiwi.
Powstanie tego nowego produktu było możliwe dzięki przełomowi technologicznemu dokonanemu przez firmę true fruits. - Musieliśmy zrezygnować z pierwotnej wersji produktu, ponieważ naszym kontrahentom nie odpowiadał jego krótki okres przydatności wynoszący dwa, trzy dni - wyjaśnia dyrektor generalny true fruits Nicolas Lecloux.
Firma wykorzystuje obecnie nową metodę produkcji. Poprzez zastosowanie swego rodzaju pola elektromagnetycznego wszelkie mikroorganizmy są usuwane z soku bez poddawania go obróbce cieplnej.
- Wydłużenie okresu przydatności o nawet dziesięć dni i zaoferowanie niezrównanego smaku świeżo wyciskanych owoców sprawia, że nasze soki są gotowe na podbój rynku i coraz większą popularność wśród konsumentów - powiedział Lecloux.
