Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

InPost rozbudowuje flotę o 40 nowych samochodów elektrycznych

Strona 2 z 3
  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 15-10-2020, 14:27

„Nissan od lat promuje rozwiązania mające na celu ograniczenie emisji, szczególnie w miastach. Użytkowy e-NV200 XL Voltia jest idealnym pojazdem do realizacji dostaw na ostatnim odcinku — komfortowym i tanim w eksploatacji dla użytkowników, a także zupełnie nieuciążliwym dla mieszkańców miast, ponieważ porusza się niemal bezgłośnie i nie emituje spalin. Stanowi optymalną kombinację kompaktowych wymiarów, uniwersalnej przestrzeni ładunkowej i wydajnego, elektrycznego napędu” – powiedział Tomasz Latała-Golisz, dyrektor zarządzający Nissan Sales CEE.

Nissan e-NV200 XL Voltia bazuje na obecnym na rynku od lat elektrycznym e-NV200. Powiększenie przedziału ładunkowego do 8 m³ uzyskano poprzez wydłużenie nadwozia i podwyższenie dachu. W środku można przebywać w pozycji stojącej, co zwiększa komfort pracy kierowcy przy załadunku. Pojazd jest wyposażony w wydajny akumulator litowo-jonowy o pojemności 40 kWh oraz złącze CHAdeMO, umożliwiające szybkie ładowanie prądem stałym. Istnieje również możliwość ładowania półszybkiego z mocą 6,6 kW. Realny zasięg Nissana -NV200 XL Voltia to 200 km. Taki zestaw zapewnia elastyczność niezbędną przy realizacji dostaw w mieście. Wygodę pracy kurierów zapewniają także między innymi bezkluczykowy system dostępu do samochodu i włączania silnika I-Key, automatyczna klimatyzacja oraz podgrzewane siedzenia.

InPost systematycznie rozwija swoją infrastrukturę logistyczną. Od 2019 roku jest liderem w wynajmie powierzchni magazynowych w Polsce. W zeszłym roku firma wynajęła łącznie 107 950 m² – to 4% całkowitego popytu netto w kraju2. InPost był także liderem w branży KEP w zakresie powierzchni oddanej do użytku w 2019 r – w sumie 57 863 m² – wyprzedzając tym samym na podium DHL oraz Pocztę Polską. Lokalizacje uruchomione przez InPost w 2019 roku pozycjonują spółkę w Top 3 najbardziej aktywnych podmiotów e-commerce na rynku logistyki magazynowej – InPost ustępuje pod tym względem jedynie Amazon i Zalando, globalnym gigantom e-sprzedaży.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Helka 2020-10-15 17:04:44

    inpostu już chyba nikt nie przegoni... wprowadzają coraz to nowe rozwiązania w takim tempie, że trudno nadążyć. dopiero co szły informacje o paczkomatach w blokach i galeriach, nowa sortownia, wprowadzili szybkie nadania i multiskrytkę, a teraz to. imponujące

    Odpowiedz
  • Elemelek 2020-10-16 19:43:37

    Przegonić, to zawsze ma szansę. Nie zapominaj, że zawsze może pojawić się ktoś z większym kapitałem, kto stwierdzi, że zrobi tutaj biznes - tak się dzieje np. w Azji, gdzie sytuacja jest podobna do tej którą mieliśmy w latach 90 - wszystko jest tańsze, rynek się powiększa i ludzie chętnie przyjmują wszystkie nowości. Niemniej jednak InPost to jedna z ciekawszych firm, które obserwuję na Polskim rynku. Szybko zrobili dużo dobrego i serio, jestem pełen podziwu.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!