Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Internetowe FRSiH: Pandemia - kryzys, wyzwania czy nowe możliwości dla firm spożywczych?

- Umiemy brać sprawy w swoje ręce i zarządzać kryzysami oraz szybką zmianą. Poza kwestią przygotowania fabryk, przejścia na online i zdalnym zarządzaniem - wielkich wyzwań w czasie pandemii nie mieliśmy jako branża spożywcza - potwierdził Marian Owerko, przewodniczący RN Bakalland podczas Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 20-11-2020, 13:14
Internetowe FRSiH: Pandemia - kryzys, wyzwania czy nowe możliwości dla firm spożywczych?
Internetowe FRSiH: Zarządzanie w 'zdalnych' czasach. Wyzwania liderów

- COVID-19 zwrócił wszystkim wyraźną uwagę na to, jak ważnym elementem życia każdego człowieka jest zdrowe odżywianie. Okazało się, że zbilansowana dieta, w tych okolicznościach, może nawet uratować komuś życie - zwrócił uwagę podczas panelu Piotr Bieliński, prezes Atlanta Poland.

Jego zdaniem dzisiejszy kryzys to nasza jutrzejsza rzeczywistość. - Nie wiadomo czy to co się dzieje dzisiaj nie zostanie z nami na dłużej. Normalnie działamy, rozwijamy firmę - przyznał. 

Jak potwierdziła Agata Partyka, dyrektor ds. rozwoju klientów w Danone, z punktu widzenia społecznego pandemia jest kryzysem, także dla firm. - Boimy się o swoje bezpieczeństwo oraz zdrowie, chcemy jak najbardziej zabezpieczyć przed zagrożeniami naszych pracowników, którzy obecnie pracują w dużo większym stresie niż zazwyczaj. Natomiast z punktu widzenia tego co dzieje się na rynku, jest to na pewno wyzwanie, które stwarza możliwość. Kryzysem może być wtedy, kiedy jesteśmy niegotowi lub nieelastyczni, żeby odpowiadać na to co się dzieje - mówiła Agata Partyka. 

- Dla Danone pandemia to ogromny sprawdzian tego jak szybko potrafimy reagować na rynkowe zmiany. Wydaje mi się, że trudno jednoznacznie wskazać czy dla sektora spożywczego pandemia jest kryzysem czy szansą. To wszystko zależy od poszczególnych sektorów. Ten rynek będzie się zmieniał w zależności od tego jak będą zmieniały się przyzwyczajenia, nawyki konsumenckie i trendy z nimi związane - dodała.

Pierwszą dużą zmianą jest zmiana nawyków żywieniowych. - To, że więcej czasu spędzamy w domu wymusiło na nas zmianę sposobu przygotowania i spożywania posiłków. Więcej gotujemy i zwracamy uwagę na to, co ląduje na naszych talerzach. To jest bardzo pozytywna zmiana, ale oznacza także wzrost zapotrzebowania na jedne produkty, a spadek - na inne - potwierdziła Agata Partyka.

- Moim zdaniem zyskają produkty roślinne, w tym owoce i warzywa. My widzimy w tym swoją szansę. Mocno działamy na rynku produktów roślinnych i planujemy rozwój w tym kierunku. Stale obserwujemy rynek, aby szybko reagować na zmiany - dodała. 

Gospodarka subskrypcji

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!