Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Ishida Europe: znaczenie zdalnego wsparcia zakładów produkcyjnych będzie równie istotne po kryzysie

Ross Townshend, Business Manager w Ishida Europe zdradził, że z konieczności, niektóre z działań serwisowych firmy są przeprowadzane zdalnie. Z powodzeniem – udało się nawet zakończyć instalację maszyny, nie wysyłając personelu na miejsce. Jego zdaniem,
znaczenie zdalnego wsparcia będzie równie istotne po zakończeniu kryzysu.

Ishida Europe: znaczenie zdalnego wsparcia zakładów produkcyjnych będzie równie istotne po kryzysie
Niektóre z działań serwisowych firmy są przeprowadzane zdalnie; fot. shutterstock.com

Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
Data: 22-06-2020, 11:34

- Dostępność systemów oprogramowania do monitorowania i raportowania stanowi okazję do poprawy produktywności i wydajności w ramach w pełni zautomatyzowanej Fabryki Przemysłu 4.0 – uważa Townshend.

– W miarę wchodzenia w „nową normę” i skutki poważnej recesji, nadal będzie można z powodzeniem prowadzić biznes, ale konkurencja będzie jeszcze trudniejsza. Firmy, które są w stanie zapewnić wysoką produkcję przy maksymalnej wydajności, będą miały największą szansę na sukces – mówi.

Automatyzacja oczywiście nie jest nową koncepcją. Na linii przetwarzania i pakowania dostawcy sprzętu przez lata opracowali i udoskonalili rozwiązania dla zautomatyzowania praktycznie każdego
zadania i integrowali procesy, aby maszyny komunikowały się i współpracowały ze sobą.

Ross Townshend zaznacza, że w dynamicznie zmieniających się branżach, takich jak produkcja żywności, odegrało to istotną rolę w zapewnianiu bardziej wydajnego i opłacalnego środowiska
produkcyjnego, do którego dążą wszyscy producenci. Jednocześnie podkreśla, że coraz bardziej zautomatyzowane linie przekładają się na ograniczenie personelu odpowiedzialnego za monitorowanie maszyn i zapewnienie, by działały z najwyższą wydajnością. Nawet niewielka usterka, która krótko pozostaje niewykryta, może prowadzić do utraty wydajności i nieplanowanych przestojów, co może mieć duży wpływ na cele produkcyjne.

– Przy odpowiednim systemie monitorowania, takim jak nasze autorskie oprogramowanie Sentinel™, zarówno maszyny, jak i kompletne pojedyncze i wielokrotne linie pakowania, mogą być monitorowane zarówno przez dostawcę sprzętu, jak i procesor, i pakującego – mówi Townshend.

Ekspert Ishida zaznacza też, że takie rozwiązanie pomaga w planowaniu wizyt serwisowych i inżynierskich, ponieważ można przewidzieć większość problemów i umówić wizyty serwisowe. Może to być szczególnie korzystne, jeśli utrzymają się wymagania dotyczące dystansu społecznego.

Te same systemy mogą również zapewniać bezpośrednią analizę wydajności w czasie rzeczywistym, koncentrując się na najważniejszych kluczowych wskaźnikach dla poszczególnych firm. Oprócz trendów, informacji o partii i dostarczenia statystyk, istnieje również możliwość porównania wydajności różnych linii pakowania, nawet tych zlokalizowanych w różnych fabrykach lub krajach,
umożliwiając identyfikację i dzielenie się dobrymi praktykami w całej firmie. Rezultatem może być wyraźna poprawa ogólnej wydajności sprzętu (OEE - Overall Equipment Efficiency).

– Dane będą odgrywać coraz ważniejszą rolę na liniach produkcyjnych w przyszłości – podsumowuje Townshend. – Umożliwi to kierownikom fabryk szybkie podejmowanie właściwych decyzji, które
pozytywnie wpłyną na cały proces produkcyjny.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Ishida RSS ALERT    /    praca zdalna RSS ALERT    /    maszyny dla branży spożywczej RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.238.176
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!