Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Jakub Olipra, ekonomista Credit Agricole weźmie udział w Internetowym Forum Rynku Spożywczego i Handlu

Jakub Olipra, ekonomista Credit Agricole będzie prelegentem Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu, które odbędzie się 3-4 listopada.

Jakub Olipra, ekonomista Credit Agricole weźmie udział w Internetowym Forum Rynku Spożywczego i Handlu
Jakub Olipra, ekonomista Credit Agricole

Jakub Olipra, ekonomista Credit Agricole weźmie udział w trzech debatach. 

Będzie gościem rozmowy 1:1 w sesji "Eksport w czasach lokalności i nowych reżimów bezpieczeństwa", podczas której odpowie na pytania dotyczące obecnych szans i wyzwań w dziedzinie eksportu polskiej żywności. 

Jakub Olipra weźmie także udział jako prelegent w sesjach branżowych: "Kondycja branży mięsnej – kto stracił, kto zyskał?" oraz "Mleczarstwo – branża, która nie może się 'zatrzymać".

Poniżej informacje dotyczące tych sesji:

03.11.2020r. | 11.30-13.00

Eksport w czasach lokalności i nowych reżimów bezpieczeństwa

·        Jak (na nowo?) zbudować zaufanie odbiorców?

·        Scenariusze dla eksportu żywności

·        Lokalność i bezpieczeństwo – nowa waluta eksportowa

·        Polski sukces w eksporcie, mimo rosnących kosztów i pandemicznych reżimów

·        Bądźmy obrońcami swobód i wolnego rynku UE!

03.11.2020r. | 13.30-15.00

Kondycja branży mięsnej – kto stracił, kto zyskał?

·        Lockdown, ASF, czarny PR – wyzwania branży mięsnej AD 2020

·        Branża mięsna doczekała się showroomów: koncepty restauracyjne, współpraca z szefami kuchni, sklepy mięsne

·        Roślinne zamienniki, przekąski ready-to-eat – nowy pomysł na produkty z mięs

·        Zrównoważony rozwój, jakość, tradycja – mocne trendy rozwoju branży

03.11.2020r. | 15.30-16.45

Mleczarstwo – branża, która nie może się „zatrzymać”

·        Branża mleczarska przeszła Covid-19 prawie bezobjawowo. Ocena II i III kwartału

·        Podążać za nowymi trendami i stylami odżywiania

·        GMO, bez laktozy – wielkie „ściemy” marketingowe?

·        Utrzymanie bezpieczeństwa i stabilności w eksporcie nadwyżek kluczowe dla całej branży

·        Branża mleczarska a zielone regulacje UE. Czego powinni spodziewać się rolnicy i przetwórcy?

 ZAREJESTRUJ SIĘ!

Forum Rynku Spożywczego i Handlu ze względu na wymogi związane z aktualną sytuacją epidemiczną w Warszawie przybiera formułę internetową i odbędzie się bez udziału publiczności. Transmisje debat będzie można śledzić między innymi w portalach: portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl, horecatrends.pl i na stronie frsih.pl (po wcześniejszej rejestracji).

Nowa rzeczywistość zostanie z nami na dłużej. Jakie trendy umocni, jakie zepchnie w niepamięć? Jakiego przemodelowania potrzeb i zachowań konsumenckich dokona? O tym porozmawiamy z ekspertami, praktykami i analitykami podczas Internetowego XIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Pełna agenda znajduje się na STRONIE!

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.237.138.69
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!