Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Jarosław Kuźniar na EEC2020: W marketingu online dobrze opowiedziana historia potrzebuje czasem mniejszej ekspozycji marki

- Problem wielu marek polega dziś na tym, że chcą iść do digitalu na starych zasadach. W kontraktach walczą o zapis, że przez 7 sekund trzeba sypać przyprawę. Trzeba zadać sobie pytanie czy materiał ma być historią, w której pokazuje się pewne wartości czy instrukcją obsługi, bo jeśli to drugie to będzie problem - powiedział Jarosław Kuźniar, dziennikarz, prezenter telewizyjny i radiowy, przedsiębiorca podczas debaty "Marketing w cyfrowym świecie" na Europejskim Kongresie Gospodarczym EEC 2020.

Jarosław Kuźniar na EEC2020: W marketingu online dobrze opowiedziana historia potrzebuje czasem mniejszej ekspozycji marki
Jarosław Kuźniar: Budowanie długofalowych relacji ma ogromne znaczenie dla twórców treści online. fot. PTWP

Autor: Portalspozywczy.pl
Data: 03-09-2020, 16:28

Jarosław Kuźniar wskazał, że dziś domeną autorów i twórców treści nie jest klient, widz czy słuchacz, ale społeczność.

- Nie mówię tylko o influencerach. Ja w ten sposób traktowałem moich widzów w TVN24 czy Onet Rano i tak traktuję ich dzisiaj, kiedy nie jestem związany z jedną dużą marką. Ze społecznością należy rozmawiać, nie komunikować albo coś jej sprzedawać. Opowiadam im historię, czasami we współpracy z marką, ale zakładam, że jeżeli się ze sobą komunikujemy to będzie ok - dodał.

Kuźniar wskazał, że żyjemy w czasach, w których łaska widza bywa krucha, a wrażliwość na ekspozycję marek jest bardzo duża.

- Dlatego społeczność trzeba na to przygotować. Robimy mobilne studio w Lexusie czy Volvo, w którym pojawi się Starbucks i chciałbym żeby widz się tym bawił, żeby z nami został i widział, że obecność tej marki daje pewną wartość, np. że program będzie lepiej zrobiony, a gdyby markę z niego wyjąć, program nie straci na jakości kontentu - wskazał.

Prelegent zaznaczył, że ogromne znaczenie w online ma budowanie długofalowych relacji.

- W marcu w liczbach np. na Instagramie widać było, że wielu ludzi, którzy wcześniej sceptycznie podchodzili do bycia live, nagle to odkryli, bo okazało się, że była to jedyna możliwość kontaktu ze społecznością. Dzisiaj ci sami ludzie zniknęli z tej przestrzeni. Budowanie długofalowych relacji w online ma znaczenie. Ja dzisiaj, jako producent i host, mogę pokazywać, że to, co zrobimy razem możemy wspólnie zorganizować społeczność - wskazał.

Na koniec Kuźniar powołał się na przykład Pawła Tkaczyka, który często wymienia dwa przykłady twórców posiadających niezwykle zaangażowaną społeczność.

- Ewa Chodakowska i Radio Maryja to marki z bardzo silnie zaangażowanymi społecznościami. Cokolwiek zrobią, cokolwiek powiedzą, ich społeczność zrobi to, co chcą w mgnieniu oka - podsumował.

więcej informacji:

EEC 2020 RSS ALERT    /    Jarosław Kuźniar RSS ALERT    /    Ewa Chodakowska RSS ALERT    /    marki RSS ALERT    /    digital marketing RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Peyri 2020-09-04 07:12:33
    Naprawdę?! Kuźniar ekspertem i autorytetem?! To chyba kabaret jakiś...
  • miki 2020-09-04 11:42:59
    błagam.... koleś który pojechał do usa i żeby nie wydawać kasy nabrał produktów w walmarcie czy jakims tam innym markecie a które oddał przed wyjazdem i jeszcze się tym chwalił teraz jest "expertem" od marketingu ????? żenada

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.167.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!