Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Just in time to wyzwanie dla przewoźników

Duża niepewność i wciąż rosnące oczekiwania to codzienność dla branży logistycznej. Oprócz bieżących zamówień spedytorzy muszą elastycznie planować kolejne ładunki i wielkości frachtu, aby uniknąć pustych przebiegów i strat zysków. Nieocenioną pomocą w sprostaniu tym wyzwaniom są specjalne programy dedykowane przewoźnikom.

Just in time to wyzwanie dla przewoźników
Just in time to wyzwanie dla przewoźników /fot. Shutterstock

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 16-03-2021, 10:43

Właściwy, a przede wszystkim terminowy dostęp do frachtu zapewnia firmom spedycyjnym przewagę rynkową i bezpieczeństwo, których potrzebują, aby utrzymać niezmiennie wysoki poziom zamówień. Kluczowe w tym aspekcie jest przede wszystkim planowanie przewozów i dotrzymywanie terminów dostaw. Szybszy i ciągły dostęp do danych zbieranych w czasie rzeczywistym umożliwia przewidywane planowanie transportu i zarządzanie zmianami, również wtedy, gdy pojawią się one nagle i w ostatniej chwili. Dzięki temu, nawet w przypadku zakłóceń w łańcuchu dostaw, przewoźnicy mają pewność, że dostarczą zamówienia na czas, zgodnie z oczekiwaniami klientów. Te najwyższej jakości usługi zapewniają spedytorom stały dochód w niezwykle konkurencyjnym środowisku, w którym dostępnych możliwości jest wiele i trzeba zapracować na lojalność.  Znaczący wpływ na usługi przewozowe ma również szybkość zmian rynku, co widać zwłaszcza na przykładzie pandemii, z którą borykamy się od roku. Dlatego tak ważne jest, aby efektywna logistyka uwzględniała aktualne wyzwania. Specjalnie dedykowane przewoźnikom programy są odpowiedzią na te potrzeby, dostarczają ważnych wskazówek do dalszego przyspieszenia transportu towarów i zapewnienia sukcesu biznesowego w perspektywie długoterminowej. 

Programy partnerskie dla przewoźników 

Programy partnerskie, takie jak C.H. Robinson Carrier Advantage Program, działający w oparciu o wielkoskalową platformę technologiczną, są narzędziem dla przewoźników, dzięki któremu mogą oni efektywniej i wydajniej zarządzać swoją działalnością. Pomagają stworzyć spójny i wydajny system przewozów oraz usprawniają zarządzanie finansami, oferując wczesny dostęp do zamówień, szybką płatność za usługi, zniżki na paliwo i inne rabaty. 

„Doskonale znamy rynek transportowy i potrzeby przewoźników. Z myślą o nich i niezawodności ich usług stworzyliśmy w C.H. Robinson Carrier Advantage Program. Został zaprojektowany tak, aby zapewnić naszym przewoźnikom konkretne, wymierne korzyści, w tym zniżki na paliwo, dostęp do płatności szybszych niż średnia w branży, bo w ciągu 48 godzin, wczesny dostęp do ładunków oraz wsparcie w kwestiach formalnych, takich jak dokumentacja. Dzięki temu nasi przewoźnicy mogą skupić się na tym, co dla nich najważniejsze – transporcie swoich towarów” – komentuje Arkadiusz Glinka, dyrektor ds. zarządzania produktem w C.H. Robinson Europe.

więcej informacji:

C.H. Robinson RSS ALERT    /    transport samochodowy RSS ALERT    /    Arkadiusz Glinka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.51.211
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!