Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Biznes i technologie

Każdą polską firmę spożywczą stać na dobry marketing!

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 08-08-2017, 09:56
Gdzie tkwi problem w kreowaniu marek? I Co jest główną przyczyną niepowodzeń producentów na tym polu? - Absolutnie to nie jest kwestia pieniędzy. Niestety, ale problem tkwi w mentalności właścicieli czy prezesów firm – mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Michał Maciejewski, Strategy Director w agencji Pitted Cherries.
Każdą polską firmę spożywczą stać na dobry marketing!
Michał Maciejewski, strategy director w agencji Pitted Cherries

- Oczywiście nie każdemu budżet pozwala pójść od razu do telewizji. Jednak w dobie Internetu i social mediów można relatywnie niskim kosztem skutecznie budować świadomość marki wśród konsumentów. Nie musimy od razu inwestować grubych milionów na reklamy w telewizji. Niestety, ale problem tkwi w mentalności. Właściciele czy prezesi firm często blokują działania marketingowe. Chcą na nich „przyoszczędzić” – komentuje Michał Maciejewski.

Jego zdaniem to droga do nikąd, bo bez sprawnego marketingu sprzężonego ze skutecznym zespołem handlowców, rozwój marki (każdej, nie tylko spożywczej) jest praktycznie niemożliwy. Można mieć naprawdę świetny produkt, ale co z tego, jeśli nikt się o nim nie dowie?

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!