Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Komunikacja na Facebooku w branży FMCG – jak robić to dobrze?

Doświadczenie marki, czyli to, jak ją odczuwa i zapamiętuje odbiorca, to efekt wielu złożonych procesów percepcyjnych. Powstaje nie tylko podczas kontaktu z produktem czy usługą, ale także jest zależne od innych działań, m.in. od komunikacji marki, obsługi klienta, procesu sprzedaży czy publikowanych w Internecie treści. Szczególną rolę odgrywają w dzisiejszym świecie publikacje na Facebooku – największym pod kątem liczby użytkowników serwisie social media w Polsce i na świecie.

Komunikacja na Facebooku w branży FMCG – jak robić to dobrze?
fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl/ informacja prasowa
Data: 27-07-2020, 16:28

“Twórz absolutnie niesamowite doznania” – mawiał Steve Jobs, który sprzedawał produkty Apple na całym świecie. Ich kształt, design, sposób wykonania, opakowanie oraz komunikacja do klienta – wszystko to tworzy swoisty spektakl, obietnicę wartości dla przyszłego użytkownika. Steve Jobs wiedział jak sprawić, by emocjonalna przygoda z produktem zaczynała się jeszcze przed fizycznym kontaktem z urządzeniem. Potrafił rozbudzić ciekawość i podgrzać atmosferę do tego stopnia, by premiera każdego kolejnego modelu była spektakularnym sukcesem (popkulturowym i komercyjnym). Jego sekret? Dbałość o efektywne wykorzystanie procesów percepcyjnych i emocjonalnych wszędzie tam, gdzie spędza czas potencjalny nabywca, między innymi w internecie i na Facebooku!

Według najnowszych danych GUS (raport pt. „Polska w liczbach 2020”), dostęp do internetu ma już niemal 28 mln Polaków. Internauci mają potężną siłę nabywczą, a 89% z nich – jest już na Facebooku.

Jak informuje agencja Soul&Mind, każdy internauta mający tam profil społecznościowy jest Twoim potencjalnym klientem. Coraz więcej polskich przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z tego potencjału, bowiem już ponad 35% z nich korzysta z mediów społecznościowych! Im firma jest większa, tym częściej jest w nich obecna. Dla dużych firm social media to konieczność, by nie zostać w tyle, dla małych zaś – szansa na wyprzedzenie często dużo potężniejszej konkurencji. Zważywszy na to, że zasięg tego medium nieustannie rośnie, obecność na Facebooku jest ważnym, jeśli nie kluczowym elementem komunikacji każdej marki.

1. Ustal, komu służy fanpage

Zanim założysz oficjalny profil firmowy przyjrzyj się swojej działalności. Czy Twój produkt albo usługa mają w ogóle markę? Marka to coś, co pozwala odróżnić się od konkurencji i zaoferować klientom unikalną wartość, a jej tworzenie to złożony proces koncepcyjny oparty na konkretnych badaniach i analizach. Bez jasnego zdefiniowania strategii marki i wyposażenia jej w koncepcję komunikacji, będzie bardzo trudno skutecznie dotrzeć do odbiorców, także za pomocą Facebooka.

więcej informacji:

FMCG RSS ALERT    /    Facebook RSS ALERT    /    social media RSS ALERT    /    Soul and Mind RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.92.74.105
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!