Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Biznes i technologie

Komunikacja na Facebooku w branży FMCG – jak robić to dobrze?

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/ informacja prasowa
  • Data: 27-07-2020, 16:28
Doświadczenie marki, czyli to, jak ją odczuwa i zapamiętuje odbiorca, to efekt wielu złożonych procesów percepcyjnych. Powstaje nie tylko podczas kontaktu z produktem czy usługą, ale także jest zależne od innych działań, m.in. od komunikacji marki, obsługi klienta, procesu sprzedaży czy publikowanych w Internecie treści. Szczególną rolę odgrywają w dzisiejszym świecie publikacje na Facebooku – największym pod kątem liczby użytkowników serwisie social media w Polsce i na świecie.
Komunikacja na Facebooku w branży FMCG – jak robić to dobrze?
fot. materiały prasowe

“Twórz absolutnie niesamowite doznania” – mawiał Steve Jobs, który sprzedawał produkty Apple na całym świecie. Ich kształt, design, sposób wykonania, opakowanie oraz komunikacja do klienta – wszystko to tworzy swoisty spektakl, obietnicę wartości dla przyszłego użytkownika. Steve Jobs wiedział jak sprawić, by emocjonalna przygoda z produktem zaczynała się jeszcze przed fizycznym kontaktem z urządzeniem. Potrafił rozbudzić ciekawość i podgrzać atmosferę do tego stopnia, by premiera każdego kolejnego modelu była spektakularnym sukcesem (popkulturowym i komercyjnym). Jego sekret? Dbałość o efektywne wykorzystanie procesów percepcyjnych i emocjonalnych wszędzie tam, gdzie spędza czas potencjalny nabywca, między innymi w internecie i na Facebooku!

Według najnowszych danych GUS (raport pt. „Polska w liczbach 2020”), dostęp do internetu ma już niemal 28 mln Polaków. Internauci mają potężną siłę nabywczą, a 89% z nich – jest już na Facebooku.

Dalsza część artykułu (89%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!