Korea Płd. - warto przyjrzeć się możliwościom eksportowym czy inwestycyjnym w tym kraju
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) stara się budować rozpoznawalność i markę polskich przedsiębiorstw i ich produktów w Korei Płd. Szczególny nacisk kładzie na sektory o wysokim potencjale dla polskich firm m.in. sektor spożywczy, kosmetyczny oraz IT włączając w to cyberbezpieczeństwo. Bliskie więzi gospodarcze z większością krajów Azji i Pacyfiku sprawiają, iż warto przyjrzeć się bliżej możliwościom eksportowym czy inwestycyjnym w tym kraju.

- Celem prowadzonych przez Agencję działań z partnerami z Korei jest zapewnienie dobrej rozpoznawalność marki Polski oraz polskich produktów. Szczególny nacisk kładziemy na sektory o wysokim potencjale dla polskich firm. Są nimi sektory: spożywczy, kosmetyczny oraz IT włączając w to cyberbezpieczeństwo. Korea Południowa, choć geograficznie oddalona od Europy, coraz chętniej poszukuje partnerów z Europy. Bliskie więzi gospodarcze z większością krajów Azji i Pacyfiku sprawiają, iż warto przyjrzeć się bliżej możliwościom eksportowym czy inwestycyjnym w tym kraju – podaje PAIH.
Dodatkowym atutem jest stała obecność PAIH na tym rynku. Biuro PAIH w Seulu, wspiera na co dzień polskich przedsiębiorców oferując m.in. kompleksowe informacje na temat rynku oraz etykiety biznesowej, wyszukując i weryfikując potencjalnych partnerów czy też organizując wydarzenia promocyjno-informacyjne zarówno online jak i offline, jednocześnie współpracując z lokalnymi organizacjami gotowymi do wspierania polskich firm.
Południowokoreańskie przedsiębiorstwa działają w Polsce od momentu nawiązania relacji dyplomatycznych, tj. od 1989 roku. Polska stała się miejscem wielu inwestycji w sektorach nowoczesnych technologii, transporcie czy motoryzacji, zdobywając miano silnego partnera gospodarczego Korei w Europie.
To właśnie na tym filarze, PAIH stara się, od momentu utworzenia zagranicznego biura handlowego w Seulu, budować rozpoznawalność i markę polskich przedsiębiorstw w Korei Płd.
- By skutecznie promować polskie produkty oraz usługi, a zarazem oferować polskim firmom szeroką gamę usług biznesowych na rynku południowokoreańskim, budujemy sieć partnerstw strategicznych – informuje PAIH.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.