Listonic od 5 lat wdraża innowacyjne reklamy w aplikacjach mobilnych i internecie. - Uruchomiliśmy TylkoFMCG, ponieważ przez lata pracy zbudowaliśmy know-how, wyspecjalizowany zespół i unikatowe narzędzia reklamowe właśnie dla tej branży. Mamy największy kulinarny zasięg w polskim Internecie, reklamę mobilną, która ma wiele cech shopper marketingowych i kupony na zakupy domowe, co jest całkowicie bezprecedensowe na naszym rynku - mówi Kamil Janiszewski, dyrektor sprzedaży Listonic.
TylkoFMCG obsługuje reklamy natywne na listach zakupów Listonic, retargetowane dla FMCG banery w tradycyjnym Internecie oraz innowacyjne kupony promocyjne do wykorzystania w dowolnym sklepie. Jak to działa? Natywna reklama na listach zakupów Listonic - czyli dotarcie do klientów z silną intencją zakupową w trakcie planowania przez nich zakupów lub w momencie wyboru konkretnego produktu, przy półce sklepowej. Banery w Internecie są wyświetlane w miejscach, gdzie pokazują się reklamy sieci Google, Adexon, Facebook czy YouTube, ale dopasowane do intencji zakupowej klienta, jego zainteresowań danym typem kuchni, rodzajem lub składnikiem przepisu. Zasięg 9 mln UU i autorski algorytm pozwalają dotrzeć do setek tysięcy ludzi, którzy w najbliższym czasie będą zainteresowani kuponem na konkretny produkt.
Natomiast Kupony Żbik to kupony na produkty szybkozbywalne realizowane w dowolnym sklepie to znakomite narzędzie do budowania trialu i mierzalnej sprzedaży. Zwiększają świadomość marki, zapoznają z cechami produktu i umożliwiają promowanie swoich produktów niezależne od sieci handlowej.
Listonic z TylkoFMCG kompleksowo obsługuje marki dając im cyfrowe narzędzia umożliwiające towarzyszenie klientowi w całej ścieżce zakupowej. Od poszukiwania inspiracji i planowania zakupów, poprzez podróż przez sklep i wizytę przy kasie. Zespół TylkoFMCG realizuje kampanie dla marek takich jak: Arla, Adidas, Monini, Książęce, Danone, Barilla, Nestle, Kruszwica, Reckitt Benckiser, Żywiec Zdrój i wielu innych.
Biznes i technologie
Listonic uruchomił sieć reklamową dla branży FMCG
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 20-11-2014, 15:48
Nowy produkt Listonic, sieć reklamowa dla branży dóbr szybkozbywalnych pod nazwą TylkoFMCG.pl, ma pomóc w dotarciu do konsumentów w momencie podejmowania przez nich decyzji zakupowych.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Sieci handlowe pomagają Ukrainie. Ile same zyskują? To bezcenna reklama „po kosztach”
-
Badanie: 65 proc. przeglądających gazetki promocyjne robi zakupy niemal codziennie
-
Biedronka częściej brana pod uwagę przy planowaniu zakupów niż Lidl
-
Reklama produktów spożywczych w aplikacjach mobilnych zyskuje na znaczeniu
komentarze (0)