Logistyka produktów mrożonych wygląda inaczej w Polsce niż na Zachodzie
- Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl
- Data: 02-05-2016, 13:39

Wskazuje, że dominującym kanałem sprzedaży produktów mrożonych w Europie są hiper- i supermarkety podczas gdy w Polsce struktura sprzedaży jest dużo bardziej podzielona. - Z uwagi na rozdrobnienie rynku w Polsce istnieje wielu niezależnych, lokalnych hurtowników, których istnienie na rynkach Europy nie ma uzasadnienia z racji skali sprzedaży i przejmowania całych łańcuchów dostaw przez duże sieci handlowe – mówi Marcin Szlęzak.
- Warto zauważyć, że w Polsce nie ma zbyt wielu firm logistycznych, które są neutralnymi operatorami produktów mrożonych, czyli zajmują się jedynie logistyką, a nie handlem produktami mrożonymi. Argument operatora neutralnego przybiera na sile z uwagi na możliwość kontroli kosztów i marż dotyczących produktów głęboko mrożonych przez sieci handlowe – mówi dyrektor ds. Rozwoju Biznesu Frigo Logistics Sp. z o.o.
komentarze (1)
i moim zdaniem słabą firmą,gdy z nimi współpracowałem
Odpowiedz