Planowana akcja informacyjno-promocyjna ma promować, budować i umacniać wizerunek i rozpoznawalność produktów spożywczych pochodzących z regionu lubelskiego. Władze regionu obecnie szukają agencji, która zajmie się na ich zlecenie opracowaniem koncepcji, kreacją i realizacją kampanii. Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 26 sierpnia br. jest wpłata 40 tys. zł wadium.
Jak podają wirtualnemedia.pl, dokładnego budżetu zaplanowanych działań nie podano. Ujawniono jedynie wstępnie, że przekroczy on kwotę 207 tys. euro.
Biznes i technologie
Lubelskie chce promować lokalną żywność
- Autor: wirtualnemedia.pl
- Data: 23-07-2015, 11:49
Władze regionu lubelskiego planują przeprowadzić kampanię reklamową, która zachęci do kupowania wytwarzanych na Lubelszczyźnie produktów spożywczych. Działania mają potrwać miesiąc i będą realizowane najpóźniej do października br. - informuje serwis wirtualnemedia.pl.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
- Think Agile: Branża spożywcza zawsze zwinna
- Gorączka przejęć, czyli co wywołało falę konsolidacji
- Eksport czasów przełomu: nowe kierunki, nowe możliwości
- Żywność i opakowanie bez śladu - reduce, reuse, recycle
- Fabryka 4.0 – zautomatyzowana, zrobotyzowana, cyfrowa, ekologiczna
- Transformacja branży mięsnej
- GOZ i ROP, czyli kluczowe skróty dla branży FMCG i handlu
- Zarządzanie firmą FMCG w dobie zmieniającego się świata
- Rynek żywności roślinnej – perspektywiczna nisza rozpycha się w mainstreamie
- Alkohole i przekąski – gwiazdy sklepowej półki
- Wieczorna Gala
- Nowy handlowy ład
- Konsumenckie motto: tanio, online, blisko
- ESG w branży spożywczej i handlowej
- Foodtech i Retailtech – innowacje i strat-upy zmieniają obraz rynku
- Power of e-commerce
- HoReCa TrendsTalks
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Ruszyła kampania marketingowa Makro „Zielone etykiety”
-
Żabka obiecuje 20 tys. zł przychodu. Ale to nie przychód. O co chodzi?
-
Spar broni swojej kampanii "Klient nasz pan"
-
Trendy kulinarne: Co będziemy jeść w 2022 roku?
-
Octim inwestuje. Wiceprezes: modernizacja produkcji pozwoli na rozwój
-
Koniec konsultacji nad polityką promocji żywności
-
Copa-Cogeca: Zakaz promocji mięsa niezgodny z prawem UE
-
Unijne organizacje rolnicze i przetwórcze nie chcą obniżenia wydatków na promocję
-
MRiRW: trwają konsultacje ws. unijnych programów promocji żywności
-
MRiRW: KE do 3 czerwca br. wydłuża termin składania propozycji programów promocyjnych
komentarze (0)