• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Macrologic sprzedaje więcej

Informatyczna spółka Macrologic, mimo kryzysu, nie narzeka na brak zamówień. Przeciwnie - okazuje się, że jej systemy sprzedają się, jak świeże bułeczki - informuje Puls Biznesu.
  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 01-04-2009, 07:44

- Działamy w segmencie rynku, który na razie kryzys odczuwa najmniej. Małe i średnie firmy nie są jeszcze przeinwestowane, nie mają także nakazów korporacyjnych, które zmuszałyby je do zawieszenia inwestycji - wyjaśnia na łamach Pulsu Biznesu Patrycja Ptaszek-Strączyńska, członek zarządu Macrologicu. Dodaje, że małe i średnie firmy szukają teraz oszczędności na każdym kroku, co jednak nie wpływa na rezygnację z inwestycji, ale na bardziej świadomy wybór systemów.

Wartość nowych kontraktów Macrologicu w pierwszym kwartale wzrosła o 40 proc. w porównaniu z pierwszym kwartałem ubiegłego roku. Średnia wartość pojedynczego kontraktu zwiększyła się o 100 proc. Spółka, wiedząc o spowolnieniu na rynku, ostrożnie oszacowała wzrost o 10 proc. w całym bieżącym roku. Na razie ten wynik wygląda na niezagrożony.

- Obawialiśmy się nieco pierwszego kwartału, bo czwarty kwartał 2008 był dla nas fenomenalny. Zakończyliśmy wtedy kilka dużych projektów i baliśmy się, że na początku roku nie będziemy mieli co robić - mówi Patrycja Ptaszek-Strączyńska.

Niewykluczone, że spółka po pierwszym kwartale zwiększy zatrudnienie.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!