Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Manager Comarch: Aplikacje mobilne będą musiały się zmieniać

Narzędzia typu Mobile Sales Force to już dawno nie tylko „zamawiaczka” posiadająca aktualne dane na temat cen i stanów magazynowych u różnych dystrybutorów. Jest to rozbudowane narzędzie służące raportowaniu danych z rynku, śledzeniu działań konkurencji, prezentacji ofert oraz rejestracji wszelkich działań merchandisingowych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Justyna Włodarczyk, Product Manager Comarch SFA.
  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-09-2015, 11:20
Manager Comarch: Aplikacje mobilne będą musiały się zmieniać
(fot. PTWP)

- W przemyśle spożywczym i handlu zyskują na znaczeniu rozwiązania mobilne. Czy zgadzają się Pani z tą tezą?

Jak najbardziej. Aplikacje mobilne na smartphony i tablety są już od dawna nieodzownym narzędziem każdego pracownika terenowego, bez względu na branżę w której pracuje. Oczywiście wraz ze zmianą obowiązków jakie ciążą obecnie na przedstawicielach musiały zmienić się również aplikacje mobilne, z których oni korzystają. Ponadto narzędzia te, aby stać się konkurencyjne na rynku powinny wyprzedzać potrzeby i oczekiwania jakie są im stawiane.

- Jakie aplikacje cieszą się obecnie największym zainteresowaniem?

W przypadku aplikacji wspierającej sprzedaż, szczególnymi zainteresowaniem cieszą się rozwiązania wykorzystujące nowoczesne technologie w sposób inteligentny, dostarczające nie tylko suchych faktów, ale dodatkowo potrafiące przeprowadzić analizę zebranych informacji, a następnie zasugerować użytkownikowi jak najbardziej optymalne rozwiązanie. Ponadto bardzo istotne jest kompleksowe podejście do poszczególnych systemów, tak aby stanowiły one jedną całość umożliwiając współpracę i pełną wymianę informacji on-line, między różnymi działami firmy odpowiedzialnymi za obsługę danego klienta. Zadanie to spełnia obecnie Comarch SFA Omnichannel.

- Czy można tu wskazać na jakiegoś rodzaju innowacje?

- Narzędzia typu Mobile Sales Force to już dawno nie tylko „zamawiaczka” posiadająca aktualne dane na temat cen i stanów magazynowych u różnych dystrybutorów. Jest to rozbudowane narzędzie służące raportowaniu danych z rynku, śledzeniu działań konkurencji, prezentacji ofert oraz rejestracji wszelkich działań merchandisingowych. Nowoczesne aplikacje pozwalają przedstawicielom nie tylko na rejestrację poszczególnych standardów wymagających sprawdzenia. Obecnie narzędzia wspierające sprzedaż robią to za niego.

Doskonale sprawdza się technologia rozpoznawania obrazu. Merchandiser nie musi już spędzać niewiadomo ile czasu przed półką, często w tłumie nerwowo spoglądających na niego klientów. Jedyne co musi zrobić to zdjęcie, a na jego podstawie system sam rozpozna znajdujące się na półce produkty i w zależności od potrzeb przygotuje odpowiednie raporty: zliczy ilości face’ów poszczególnych produktów, sprawdzi czy ich rozmieszczenie jest zgodne z planogramem, zweryfikuje czy wszystkie wymagane produkty znajdują się na ekspozycji i co jeszcze… to już tylko zależy od kreatywności specjalistów z działów sprzedaży.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • artmetic ekonsulting 2015-09-13 00:36:35

    Aplikacje mobilne na wszystkie systemy operacyjne, cross-platform: artmetic.pl

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!