Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Manager Comarch: Firmy FMCG wdrażają innowacje

W najbliższych latach coraz większy nacisk będzie kładziony na nowoczesne technologie. Już obecnie firmy FMCG sprzedają swoje towary za pomocą sklepów internetowych i urządzeń mobilnych. Istnieje wiele możliwości zastosowania innowacyjnych rozwiązań dla przedsiębiorstw FMCG, jednym z nich jest np. zastosowanie Beaconów do przeprowadzania promocji czy reklamy - zauważa w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Witold Podgórski, Product Manager Comarch ERP Altum & Comarch Retail.

Manager Comarch: Firmy FMCG wdrażają innowacje
Witold Podgórski, Product Manager Comarch ERP Altum & Comarch Retail

- W jaki sposób rozwiązania mobilne usprawniają procesy produkcyjne i sprzedażowe?

- Rozwiązania mobilne znajdują swoje zastosowanie wewnątrz procesów zachodzących w przedsiębiorstwach, przede wszystkim w takich obszarach jak "sprzedaż" czy "magazyn". Pracownik terenowy, np. przedstawiciel handlowy, może za pomocą aplikacji mobilnej złożyć zamówienie, ofertę czy też wystawić fakturę bezpośrednio u klienta bez konieczności powrotu do centrali. Pracownik magazynu natomiast przyjmując czy wydając towary wystarczy, że zeskanuje kody kreskowe z poszczególnych artykułów, a aplikacja zainstalowana na kolektorze prześle je bezpośrednio do systemu, który wystawi odpowiedni dokument. 

- Jakie systemy cieszą się obecnie największym zainteresowaniem?

- W mojej ocenie największym zainteresowaniem zaczynają cieszyć się systemy łączące w swojej ofercie ERP, SFA, usługi mobilne, usługi internetowe. Obecnie klient od systemu oczekuje czegoś więcej niż czystego systemu ERP, MES czy CRM. Dlatego też powstają systemy łączące zarządzanie przedsiębiorstwem, sprzedaży w Internecie czy też obsługą urządzeń mobilnych. Dlatego też firma Comarch posiada w swojej ofercie ofertę ERP2.0. 

- Jakie wiążą się z tym innowacje?

- Największą innowacją jaką wprowadziła w ostatnim czasie do swojej oferty firma Comarch są bez wątpienia urządzenia Comarch beacon wraz z usługą Wszystko. Usługa Wszystko to jedyne na rynku kompleksowe rozwiązanie pozwalające w sposób zautomatyzowany docierać ze spersonalizowanymi informacjami do odbiorców przy użyciu urządzeń Comarch beacon i dedykowanej aplikacji mobilnej. Dzięki swojej elastyczności może być stosowana w nieograniczonej ilości branż oraz gałęzi biznesu. Od handlu przez usługi po produkcję. W skrócie, działanie usługi polega na wysyłaniu spersonalizowanych informacji, na urządzenia mobilne użytkowników posiadających zainstalowaną aplikację Wszystko, w momencie znalezienia się w pobliżu beacona. Dzięki temu klient dysponuje potężnym narzędziem do smart marketingu, pozwalającym informować konsumenta o ofercie w odpowiednim miejscu i czasie.

więcej informacji:

FMCG RSS ALERT    /    Comarch RSS ALERT    /    beacony RSS ALERT    /    IT w branży spożywczej RSS ALERT    /    Witold Podgórski RSS ALERT    /    ERP RSS ALERT    /    systemy wspomagające zarządzanie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.172.52
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!