Marek Myślicki, GetHero na EEC: Marketerzy muszą dziś zrozumieć znaczenie digitalu
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 03-09-2020, 18:30
– Digital daje instant feedback. Wrzucamy coś i po 10 minutach wiemy, jaka jest reakcja. Marketerzy musza to dziś zrozumieć – mówił Marek Myślicki Strategic Partnerships Director GetHero podczas panelu „Marketing w cyfrowym świecie”, który odbył się 3 września 2020 w ramach EEC 2020.
Marek Myślicki, Strategic Partnerships Director GetHero; fot. PTWP
Marek Myślicki podkreślił cztery obszary omawiane podczas panelu EEC 2020 „Marketing w cyfrowym świecie”: wzrost konsumpcji wszystkich mediów, nadpodaż, zarządzanie społecznością oraz fragmentaryzację. Zarządzanie społecznością oraz fragmentaryzacja treści są jego zdaniem kluczem w digitalu.
Dalsza część artykułu (83%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
komentarze (0)