Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Biznes i technologie

Marek Myślicki, GetHero na EEC: Marketerzy muszą dziś zrozumieć znaczenie digitalu

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 03-09-2020, 18:30
– Digital daje instant feedback. Wrzucamy coś i po 10 minutach wiemy, jaka jest reakcja. Marketerzy musza to dziś zrozumieć – mówił Marek Myślicki Strategic Partnerships Director GetHero podczas panelu „Marketing w cyfrowym świecie”, który odbył się 3 września 2020 w ramach EEC 2020.
Marek Myślicki, GetHero na EEC: Marketerzy muszą dziś zrozumieć znaczenie digitalu
Marek Myślicki, Strategic Partnerships Director GetHero; fot. PTWP

Marek Myślicki podkreślił cztery obszary omawiane podczas panelu EEC 2020 „Marketing w cyfrowym świecie”: wzrost konsumpcji wszystkich mediów, nadpodaż, zarządzanie społecznością oraz fragmentaryzację. Zarządzanie społecznością oraz fragmentaryzacja treści są jego zdaniem kluczem w digitalu.

Dalsza część artykułu (83%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!