Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Marka spożywcza na festiwalu i w plenerze - jak budować opartą o emocje więź z klientem?

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 27-08-2018, 11:33
- Festiwale muzyczne oraz letnie imprezy plenerowe to dobre narzędzie do promocji marek spożywczych, ale jego wykorzystanie musi być oparte na konsekwentnej i długofalowej strategii – mówi Jacek Sadowski, prezes agencji Demo Effective Launching.
Marka spożywcza na festiwalu i w plenerze - jak budować opartą o emocje więź z klientem?
Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching; fot. PTWP

- Przed podjęciem decyzji o zaangażowaniu w festiwal czy imprezę plenerową należy jasno określić do kogo marka chce dotrzeć z przekazem, i na jakie wartości stawia. Bo wspierając daną imprezę trafia się nie tylko do jej uczestników, ale także do szerszego grona osób i jest się identyfikowanym i kojarzonym z wartościami imprezy. Często zaangażowanie w muzykę i sztukę przysparza markom pozytywnego wizerunku, a często jest także element CSR-u (społecznej odpowiedzialności firm) – tłumaczy Jacek Sadowski.

Wiele festiwali już w nazwie ma znaną markę (także) spożywczą. Zdaniem Jacka Sadowskiego nie wszystkim pasuje taka „ekspozycja”. Nie będzie to odpowiednie np. dla marek mało znanych, lokalnych czy dopiero wchodzących na rynek.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!