Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Marketing w cyfrowym świecie EEC: Liczy się precyzyjny target i elastyczność kampanii

To co mieliśmy okazje obserwować na początku pandemii zostało okrzyknięte jako „digital na sterydach”. Pierwszy moment pandemiczny dał marketerom ogromną możliwość dotarcia do odbiorców internetu. W pierwszych dniach lockdownu wzrosły czasy konsumpcji w telewizji, na komputerach i w telefonach. Było o wiele łatwiej dotrzeć z przekazem reklamowym. Precyzyjny target i elastyczność kampanii to to, co wygrało w czasach koronawirusa – mówiła podczas Ekonomicznego Kongresu Gospodarczego, Marta Sułkiewicz, Chief Executive w Gemius GmbH & Chief Growth Officer Gemius Global.

Marketing w cyfrowym świecie EEC: Liczy się precyzyjny target i elastyczność kampanii
Precyzyjny target i elastyczność kampanii to to, co wygrało w czasach koronawirusa; fot. unsplash.com

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 03-09-2020, 18:38

Jak podkreślała, lockdown uwypuklił wzrosty oglądalności internetu, wydatków reklamowych ww online i sprzedaży przez internet. - Rynek reklamowy digital w tym roku przekroczy wartościowo telewizję – mówiła.

- Jednym z największym błędów przechodzenia z kampanii TV na digital jest przenoszenie ich 1:1. Przekaz i forma muszą być inne! – podkreślała.

Jej zdaniem, w digitalu storytelling można łatwo skonwertować na sprzedaż poprzez mocne powiązanie e-marketingu z e-commerce. Ta druga branża stała się powszechną, właśnie dzięki pandemii.

Angażując się w digital marketing trzeba mieć świadomość, że w tych wszystkich kanałach mamy tego samego konsumenta. -  Jest jeden konsument w otoczeniu różnych mediów – te osoby słyszą komunikaty z różnych stron. I nie wiadomo co powoduje intencje zakupowe - mówiła.

Warto integrować te wszystkie społeczności i patrząc na nie holistycznie! – dodaje.

Jak podkreśliła, w kampaniach digitalowych z jednej strony ważna jest liczba osób, do których dociera się z przekazem, a z drugiej – tworzenie zaangażowania. Najbardziej angażujące platformy video na życzenie czy gaming.

Dlaczego digital marketing nie zawsze udaje się rozwinąć w dużych firmach? To – zdaniem – Marty Sułkiewicz wina tego, że specjaliści ds. IT nie wchodzą w skład zarządu firm. – Dlatego start-upy czy małe i średnie firmy oraz ch elastyczność wygrały podczas pandemii – podsumowała.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marta Sułkiewicz RSS ALERT    /    digital marketing RSS ALERT    /    marketing RSS ALERT    /    Gemius RSS ALERT    /    EEC 2020 RSS ALERT    /    EEC RSS ALERT    /    EEC2020 RSS ALERT    /    Europejski Kongres Gospodarczy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.106.142
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!