Marketing w firmach spożywczych. "To siła napędowa rozwoju branży"
- Autor: MB
- Data: 10-06-2022, 14:43
- Na przestrzeni ostatnich lat zmieniło się podejście do marketingu i jego rola w firmach spożywczych. Przestał być marginalizowany, czy sprowadzany do roli wyłącznie komunikacji, ale stał się jedną z sił napędowych rozwoju branży - mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Małgorzata Krześniak, Food Market Specialist, Founder & Strategy Director at QL HUNTERS.

Małgorzata Krześniak, Food Market Specialist, Founder & Strategy Director at QL HUNTERS./fot. Linkedin
- Marki spożywcze zmieniły podejście do marketingu.
- Marketing przestał być sprowadzany do roli komunikacji i stał się jedną z sił napędowych rozwoju branży.
- Branża spożywcza dostrzegła, że w marketingu nie chodzi wyłącznie o promocję, ale że powinien być obecny na każdym etapie pracy nad marką i produktem.
komentarze (0)