Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Biznes i technologie

Marketing w firmach spożywczych. "To siła napędowa rozwoju branży"

  • Autor: MB
  • Data: 10-06-2022, 14:43
- Na przestrzeni ostatnich lat zmieniło się podejście do marketingu i jego rola w firmach spożywczych. Przestał być marginalizowany, czy sprowadzany do roli wyłącznie komunikacji, ale stał się jedną z sił napędowych rozwoju branży - mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Małgorzata Krześniak, Food Market Specialist, Founder & Strategy Director at QL HUNTERS.
Marketing w firmach spożywczych.
Małgorzata Krześniak, Food Market Specialist, Founder & Strategy Director at QL HUNTERS./fot. Linkedin

  • Marki spożywcze zmieniły podejście do marketingu.
  • Marketing przestał być sprowadzany do roli komunikacji i stał się jedną z sił napędowych rozwoju branży.
  • Branża spożywcza dostrzegła, że w marketingu nie chodzi wyłącznie o promocję, ale że powinien być obecny na każdym etapie pracy nad marką i produktem.
Dalsza część artykułu (90%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!