Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Marketingowy ból głowy - czyli jak ocenić skuteczność podjętych działań marketingowych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 20-06-2017, 10:09
Sytuacja z życia – spotkanie firmy z branży spożywczej z agencją marketingową. Kampania dobiegła końca. Raport końcowy zawiera mnóstwo slajdów, wykresów, liczb i wskaźników. Nie wiadomo, na które z nich zwrócić uwagę, a które z nich są tylko pustymi liczbami. Agencja wszystkie przedstawia tak, jakby były ogromnymi sukcesami. - Tymczasem w głowie marketera pojawia się pytanie - jak ocenić czy przeprowadzone działania marketingowe miały tak naprawdę sens? - na to i inne pytania odpowiada Michał Maciejewski, Strategy Director w agencji Pitted Cherries.
Marketingowy ból głowy - czyli jak ocenić skuteczność podjętych działań marketingowych
Michał Maciejewski, Strategy Director w agencji Pitted Cherries/ fot. materiały prasowe

- Liczba wskaźników, które określają wyniki danej kampanii, jest praktycznie nieograniczona. Szczególnie w kampaniach prowadzonych w sieci. W ich definiowaniu pomagają nam narzędzia analityczne czy statystyki portali. W konsekwencji dużym wyzwaniem dla marketera bądź właściciela firmy staje się wyselekcjonowanie tych wskaźników, które są najistotniejsze - wskazuje Michał Maciejewski.

Określenie marketingowych KPI

Dalsza część artykułu (92%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • EOs 2017-07-06 22:19:18

    Ciekawi mnie tylko, dlaczego komentarze do Państwa tekstów są permanentnie usuwane???

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!