Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Marta Marczak, PwC: Jakie znaczenie dla firm ma zmiana istotnych dla konsumentów wartości? (wideo)

Dlaczego marki spożywcze i handlowe powinny obserwować zmiany w kulturze i w społeczeństwie, jakie wartości są teraz ważne i jak marki powinny działać oraz jak się komunikować w nowej rzeczywistości, w której obecnie funkcjonujemy – o tym rozmawiamy z Martą Marczak, dyrektorem w zespole strategii marki PwC.

Marta Marczak, PwC: Jakie znaczenie dla firm ma zmiana istotnych dla konsumentów wartości? (wideo)
Marta Marczak, dyrektor w zespole strategii marki PwC., fot. PTWP

– Warto łączyć myślenie o markach i o biznesie z tym, jakie wartości w kulturze nabierają znaczenia. Jesteśmy teraz w momencie niezwykłej zmiany, doświadczenia, które jest dla nas wszystkich zupełnie nowe – dla konsumentów, dla biznesu i marek. Dzisiaj z dużą ostrożnością mówimy o trendach, natomiast warto mówić o pewnych sygnałach zmian, które pojawiają się na horyzoncie i które mogą stanowić i dla biznesu i dla marek pewne wskazówki – mówi Marta Marczak, dyrektor w zespole strategii marki PwC.

Tłumaczy, że obserwacja przez marki zachodzących zmian jest ważna, ponieważ zarówno marki jak i konsumenci przynależą do tej samej kultury i aby mogli się porozumieć, dobrze jest, kiedy podobnie ją rozumieją.

Jakie widać zmiany? – Możemy zaobserwować rosnące znaczenie myślenia w kategoriach wspólnoty i współpracy. Widzimy, że ludzie jednoczą się w różnego rodzaju projektach wzajemnej pomocy, widzimy również, że marki i przedsiębiorstwa na różnym poziomie również się wspierają – tłumaczy ekspertka.

– Jednym z przykładów jest sieć handlowa Kaufland, która zatrudnia pracowników restauracji McDonald’s. Sklepy funkcjonują teraz na wysokich obrotach, bardzo jest tam potrzebna praca ludzi, natomiast McDonald’s jako restauracja jest teraz trochę w odstawce, nie korzystamy z usług tego miejsca tak często jak wcześniej. Dlatego Kaufland wychodzi z inicjatywą, aby pracownicy z firmy McDonald’s wsparli pracę w sklepie. W ten sposób zapewnia im miejsca pracy, przekierowuje ich energię i siłę w miejsce, którego dzisiaj wszyscy potrzebujemy – mówi Marta Marczuk.

Jakie jeszcze wartości są teraz ważne i co to oznacza dla marek spożywczych i handlowych? Jak mogą wyłapywać sygnały zmian i jak powinny komunikować się z konsumentami? Zapraszamy do obejrzenia rozmowy wideo.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marta Marczak RSS ALERT    /    PwC RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    firmy spożywcze RSS ALERT    /    marki RSS ALERT    /    FMCG RSS ALERT    /    konsumenci RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.226.13
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!