Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Maspex wdrożył dotykowy system SFA

  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 03-04-2013, 14:02
Grupa Maspex Wadowice wdrożyła system klasy SFA Mobile Touch firmy Asseco Business Solutions, dedykowany do zarządzania siłami sprzedażowymi. Celem implementacji było podniesienie efektywności codziennej pracy przedstawicieli handlowych.

Zadaniem uruchomionego w Grupie Maspex systemu Mobile Touch jest wsparcie codziennej pracy licznej grupy przedstawicieli handlowych zajmujących się sprzedażą produktów takich marek jak Tymbark, Kubuś, Lubella, Puchatek, Ekland, DecoMorreno, Cremona, La Festa czy Plusssz. Rozwiązanie z powodzeniem wsparło procesy biznesowe związane z organizacją, realizacją oraz zarządzaniem sprzedażą Grupy w terenie, znacząco upraszczając obieg dokumentów oraz weryfikację wyników badań zebranych przez handlowców. Na potrzeby Grupy Maspex stworzony został również unikalny i dedykowany system raportowy. W działający na iPadach Apple nowy program mobilny zostali wyposażeni handlowcy Grupy Maspex.

- Decydując się na wdrożenie nowego systemu mobilnego, chcieliśmy przede wszystkim uzyskać lepsze wyniki sprzedaży w terenie, poprawić jakość relacji z klientami oraz zoptymalizować koszty w tym zakresie. W porównaniu do tradycyjnych rozwiązań SFA program Mobile Touch pozwala szybciej dotrzeć do niezbędnych informacji, w tym do materiałów multimedialnych oraz efektywniej wspiera proces sprzedaży poprzez wizualną prezentację ofert promocyjnych czy standardów ekspozycyjnych. Liczymy, że dzięki temu ograniczymy w przyszłości udział materiałów drukowanych w naszych relacjach z kontrahentami, na rzecz stosowania multimediów - mówi Mariusz Zubała, Dyrektor Handlowy w Grupie Maspex Wadowice.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • af 2013-04-03 14:24:13

    całe szczęście dla Maspexu, że urządzenie to iPad a nie jakaś jego podróbka z Androidem, który byłaby tylko źródłem frustracji handlowców

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!