MasterCard został oficjalnym partnerem Legii Warszawa
- Autor: pr
- Data: 27-01-2016, 11:10
Podpisana właśnie umowa będzie obowiązywała do końca 2016 roku. W ramach współpracy MasterCard wdroży płatności elektroniczne MasterPass w kanałach sprzedaży Legii Warszawa, tj. w sklepie internetowym oraz w klubowej aplikacji mobilnej, aby zapewnić kibicom wygodne płatności online. Dodatkowo MasterCard dołączy do Klubu Biznesowego Legii Warszawa oraz otrzyma prawo do używania tytułu Oficjalnego Partnera Klubu.
MasterCard to kolejna marka o globalnym zasięgu, która w ostatnich latach zdecydowała się podjąć współpracę z Legią Warszawa. Klub współpracuje lub współpracował w tym czasie między innymi z tak renomowanymi sponsorami i partnerami jak Pepsi, Toyota, Ericsson czy Citibank Handlowy.
- Cieszymy się ze współpracy z klubem Legia Warszawa. Obecność MasterCard w tej roli to nie tylko specjalne akcje promocyjne oraz wygodne i bezpieczne płatności MasterPass w sklepie internetowym klubu, ale przede wszystkim bezcenne niespodzianki dla fanów piłki nożnej, które z pewnością dostarczą im mnóstwo pozytywnych emocji – mówi Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału MasterCard Europe.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Legia przedłuża współpracę z dystrybutorem kawy znanej marki
-
Legia tworzy sieć certyfikowanych pubów w Warszawie. Na początek 5 lokali
-
Visa i Mastercard zawieszają działalność w Rosji
-
Eko-kubki na stadionie Legii Warszawa
-
Marka Królewskie z nową kampanią o Legii Warszawa
-
PepsiCo i Legia Warszawa przedłużają umowę strategicznego partnerstwa
-
Marka Królewskie przedłuża sponsoring Legii Warszawa
-
Superdrob pomaga seniorom wspólnie z Legią Warszawa i harcerzami (zdjęcia)
-
Mastercard uruchomił stronę internetową pokazującą ruch w sklepach
-
Biedronka i Legia Warszawa realizują program edukacyjny dla dzieci nt. zdrowia
komentarze (0)