Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Masterpress wyróżnione za etykietę limitowanej edycji Stock Prestige Grand Prix

Masterpress S.A. został wyróżniony w międzynarodowym konkursie branżowym. Jury szóstej edycji konkursu AWA Sleeve Label Awards przyznało firmie specjalne wyróżnienie „Certificate of Merit” za etykietę termokurczliwą przygotowaną dla limitowanej edycji wódki Stock Prestige Grand Prix.

Masterpress wyróżnione za etykietę limitowanej edycji Stock Prestige Grand Prix
Masterpress wyróżnione za etykietę limitowanej edycji Stock Prestige Grand Prix/ fot. materiały prasowe
  • Źródło www.portalspozywczy.pl

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 17-12-2020, 14:13

Jurorzy AWA Sleeve Label Awards 2020 wysoko ocenili zarówno estetykę, jak i jakość wykonania etykiety, stwierdzając, że jest to „piękny przykład limitowanej edycji produktu przy wykorzystaniu technologii druku hybrydowego wysokiej jakości”. Projekt graficzny nawiązuje do estetyki kojarzonej z wyścigami Formuły 1. Etykieta na całej powierzchni posiada satynową w dotyku teksturę nawiązującą do gumy opony samochodowej, a efekt dodatkowo podkreśla głęboka, matowa czerń.

- Dekoracyjna etykieta shrink-sleeve zdobiąca butelki Stock Prestige Grand Prix Limited Edition to swoista definicja prestiżu. Druk luksusowej etykiety dla produktu premium możliwy był z jednej strony dzięki doświadczeniu naszych specjalistów z Działu Badań i Rozwoju, którzy umiejętnie dobrali odpowiednie komponenty i techniki drukowe, a z drugiej strony dzięki ścisłej współpracy z klientem na każdym etapie realizacji projektu. Jesteśmy wdzięczni Stock Polska za możliwość uczestnictwa w kolejnym już wspólnym, udanym projekcie – zapewnia Waldemar Zdrodowski, prezes Zarządu Masterpress S.A.

Do wyprodukowania tej wyjątkowej etykiety Masterpress S.A. zastosował rozwijaną przez firmę technologię druku hybrydowego, polegającą na użyciu różnorodnych zmodyfikowanych technik drukowych w jednym przebiegu maszyny. Udało się w ten sposób osiągnąć efekt głębokiej czerni i satynowej, matowej tekstury, a także zwiększoną odporność na zadrapania i uszkodzenia powierzchni etykiety.

- Opakowanie sprzedaje. Czasem jest wręcz tak samo ważne, jak produkt w środku. To właśnie wygląd opakowania w dużej mierze wywołuje u konsumenta chęć zakupu. Musimy pamiętać, że produkt na sklepowej półce ma zaledwie kilka sekund, aby zwrócić na siebie uwagę odbiorcy. Naszą rolą jako dostawcy etykiet jest przełożenie zamiarów projektanta i oczekiwań klienta na satysfakcjonujący efekt końcowy – zapewnia Wojciech Gogol, dyrektor rozwoju sprzedaży w Masterpress.

KOMENTARZE (2)

  • Real Talk 2020-12-20 18:51:29
    Szkoda, że Pan Gogol zapomniał dodać iż to nie oni byli odpowiedzialni za przygotowanie graficzne tej etykiety.
    • Stay True 2020-12-30 00:49:06
      Wyróżnienie dotyczy wykonania etykiety - sztuki drukarskiej a nie samego projektu graficznego...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.215.185.97
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!