Masterpress wyróżnione za etykietę limitowanej edycji Stock Prestige Grand Prix
Masterpress S.A. został wyróżniony w międzynarodowym konkursie branżowym. Jury szóstej edycji konkursu AWA Sleeve Label Awards przyznało firmie specjalne wyróżnienie „Certificate of Merit” za etykietę termokurczliwą przygotowaną dla limitowanej edycji wódki Stock Prestige Grand Prix.

Jurorzy AWA Sleeve Label Awards 2020 wysoko ocenili zarówno estetykę, jak i jakość wykonania etykiety, stwierdzając, że jest to „piękny przykład limitowanej edycji produktu przy wykorzystaniu technologii druku hybrydowego wysokiej jakości”. Projekt graficzny nawiązuje do estetyki kojarzonej z wyścigami Formuły 1. Etykieta na całej powierzchni posiada satynową w dotyku teksturę nawiązującą do gumy opony samochodowej, a efekt dodatkowo podkreśla głęboka, matowa czerń.
- Dekoracyjna etykieta shrink-sleeve zdobiąca butelki Stock Prestige Grand Prix Limited Edition to swoista definicja prestiżu. Druk luksusowej etykiety dla produktu premium możliwy był z jednej strony dzięki doświadczeniu naszych specjalistów z Działu Badań i Rozwoju, którzy umiejętnie dobrali odpowiednie komponenty i techniki drukowe, a z drugiej strony dzięki ścisłej współpracy z klientem na każdym etapie realizacji projektu. Jesteśmy wdzięczni Stock Polska za możliwość uczestnictwa w kolejnym już wspólnym, udanym projekcie – zapewnia Waldemar Zdrodowski, prezes Zarządu Masterpress S.A.
Do wyprodukowania tej wyjątkowej etykiety Masterpress S.A. zastosował rozwijaną przez firmę technologię druku hybrydowego, polegającą na użyciu różnorodnych zmodyfikowanych technik drukowych w jednym przebiegu maszyny. Udało się w ten sposób osiągnąć efekt głębokiej czerni i satynowej, matowej tekstury, a także zwiększoną odporność na zadrapania i uszkodzenia powierzchni etykiety.
- Opakowanie sprzedaje. Czasem jest wręcz tak samo ważne, jak produkt w środku. To właśnie wygląd opakowania w dużej mierze wywołuje u konsumenta chęć zakupu. Musimy pamiętać, że produkt na sklepowej półce ma zaledwie kilka sekund, aby zwrócić na siebie uwagę odbiorcy. Naszą rolą jako dostawcy etykiet jest przełożenie zamiarów projektanta i oczekiwań klienta na satysfakcjonujący efekt końcowy – zapewnia Wojciech Gogol, dyrektor rozwoju sprzedaży w Masterpress.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.