Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Messenger umożliwi firmom kontakt z klientami, którzy nie mają konta na Facebooku

Należący do Facebooka komunikator Messenger poinformował, że uruchomi wtyczkę, która umożliwi przedsiębiorcom bezpośredni kontakt także z klientami, którzy nie posiadają konta w serwisie społecznościowym. Rozmówcy będą mogli skorzystać z funkcji "gość".

Messenger umożliwi firmom kontakt z klientami, którzy nie mają konta na Facebooku
Messenger poinformował, że uruchomi wtyczkę, która umożliwi przedsiębiorcom bezpośredni kontakt także z klientami, którzy nie posiadają konta na Facebooku. fot. shutterstock

Autor: PAP
Data: 05-08-2020, 13:36

Facebook chce ułatwić firmom kontakt z klientami za pośrednictwem komunikatora Messenger. Koncern już w listopadzie 2017 r. uruchomił usługę czatu dla przedsiębiorców, za pośrednictwem którego mogli oni bezpośrednio kontaktować się z klientami przez komunikator udostępniony na stronach firm. Funkcjonalność ta dostępna była jednak jedynie dla osób posiadających konto na Facebooku i wymagała zalogowania się.

Teraz ma się to jednak zmienić. Nowa wtyczka umożliwi klientom kontaktowanie się z firmą bez konieczności logowania się na platformie. Zamiast tego internauci będą mogli skorzystać z funkcji "kontynuuj jako gość". Przedsiębiorcy nadal będą mogli korzystać ze wszystkich dostępnych na czacie narzędzi do zarządzania rozmową, niezależnie od tego, czy ich rozmówca posiada konto na Facebooku, czy też nie. Razem z nową wtyczką, zaktualizowany zostanie także wygląd czatu, który stanie się bardziej przyjazny dla użytkowników. Jak zapewnia Facebook, dotychczasowe testy nowej usługi wykazały, że przyciągnęła ona o 45 proc. więcej użytkowników niż jej wcześniejsza wersja.

Jak zauważają eksperci, aktualizacja Messengera dla przedsiębiorców przeprowadzona została akurat teraz, kiedy z powodu pandemii coraz więcej osób decyduje się na zakupy online. Facebook chce w ten sposób konkurować także z innymi firmami, oferującymi usługi komunikacyjne dla przedsiębiorców, w tym z takimi markami, jak HubSpot, Intercom, Zendesk czy Live Chat, które nierzadko oferują firmom powiązanie czatów z innymi usługami m.in. narzędziami analitycznymi czy oprogramowaniem do obsługi klienta.

Firmy będą mogły samodzielnie zainstalować nową wtyczkę opracowaną przez Facebooka lub skorzystać z pomocy firm współpracujących z serwisem, jak WooCommerce, ManyChat i Haravan. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Messenger RSS ALERT    /    Facebook RSS ALERT    /    media społecznościowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 75.101.220.230
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!