Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Biznes i technologie

Minimum Słów. Marki muszą zmienić sposób i miejsce opowiadania historii

  • Autor: Paulina Piwowarek
  • Data: 16-01-2023, 16:28
Ogranicz ilość informacji, aby lepiej dotrzeć z przekazem do
przytłoczonych wiadomościami konsumentów - radzi producentom żywności firma Mintel w najnowszym raporcie.
Minimum Słów. Marki muszą zmienić sposób i miejsce opowiadania historii
Konsumenci są przytłoczeni nadmiarem informacji; fot. unsplash.com

Mintel ogłosił cztery kluczowe trendy, które będą kształtować globalny rynek żywności, napojów i gastronomii w roku 2023 oraz w perspektywie pięciu i więcej lat. 

Czytaj: Żywność na niepewne czasy. Mintel ogłasza 4 globalne trendy

Dalsza część artykułu (94%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!