Mintel: Polscy konsumenci coraz bardziej cenią lokalnych wytwórców żywności
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 21-08-2017, 12:14

Zdaniem ekspertki duże sieci spożywcze mimo oferowanej przez nie wygody w kontekście lokalizacji i szerokości asortymentu, a także konkurencyjności cenowej, dla wielu konsumentów nie są jednak idealnym wyborem. Badania firmy Mintel wskazują, że prawie połowa respondentów (48%) w Polsce bardziej skłonna jest zaufać małym graczom i producentom niż dużym korporacjom.
- Wraz z rosnącą świadomością, coraz większa liczba konsumentów odwiedza hale targowe lub jarmarki/festyny, w tym targi śniadaniowe, a także decyduje się dołączyć do kooperatywy spożywczej. Bardziej liczy się bezpośredni kontakt, wsparcie lokalnych wytwórców, a także możliwość zakupu świeżych produktów o unikalnych walorach zdrowotnych - mówi Honorata Jarocka.
komentarze (0)