Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Mintel: To, czego klienci oczekują dziś nie jest tym, czego będą oczekiwać jutro

Analitycy firmy Mintel Comperemedia zidentyfikowali i przeanalizowali trzy kluczowe trendy marketingowe, którymi będzie charakteryzował się rynek kanadyjski w 2016 roku.

Mintel: To, czego klienci oczekują dziś nie jest tym, czego będą oczekiwać jutro
Specjaliści Mintela przekonują, że znajdujemy się dziś u progu nowej ery w rozwoju technologii. fot. shutterstock

Autor: AT, portalspozywczy.pl
Data: 25-01-2016, 11:45

Jak zauważa Andrew Davidson, starszy wicedyrektor Comperemedia, w 2015 roku na rynku kanadyjskim wzrosła rola marketingu kontekstowego i wielokanałowego.

- Żadna branża przemysłu nie może już sobie pozwolić na pozostanie poza cyfrową rewolucją. W kolejnych miesiącach wzrośnie popyt konsumentów na personalizację i stałą łączność marki z klientem. W efekcie kanadyjskie firmy zostaną zmuszone do opracowania takich strategii marketingowych, które pozwolą nie tylko zaangażować konsumenta w dowolnym miejscu i czasie, ale również dadzą mu możliwość swobodnego poruszania się w ogromnej ilości dostępnych produktów i usług - mówi analityk.

W ocenie Davidsona, liderami swoich branż, począwszy od ubezpieczeń aż po handel detaliczny, będą te marki, które jak najszybciej wdrożą powyższe strategie i przekształcą swoje praktyki marketingowe jak nigdy dotąd.

Analitycy Mintela wskazują, że nowi gracze na rynku przekraczają istniejące granice w niestandardowy sposób. Za pomocą usług cyfrowych dostarczają przedsiębiorstwom możliwość łatwiejszego dotarcia do rynków wschodzących, nowych grup klientów, a także opracowania nowych kanałów dystrybucji. 

Specjaliści przekonują, że znajdujemy się dziś u progu nowej ery w rozwoju technologii. To, czego klienci oczekują dziś nie jest tym, czego będą oczekiwać jutro. Konsumenci chcą spełniać swoje oczekiwania na własnych warunkach z możliwością ich zmiany z dnia na dzień, a nawet z minuty na minutę.

Mintel zauważa, że Kanadyjczycy w coraz większym stopniu popadają w długi, co znacząco ogranicza ich możliwości rozwoju. Aby temu zapobiec, instytucje finansowe zaczynają wykraczać poza tradycyjnie rozumianą zdolność kredytową i w coraz większym stopniu wykorzystują innowacyjne metody przy przyznawaniu kredytów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mintel RSS ALERT    /    Kanada RSS ALERT    /    reklama cyfrowa RSS ALERT    /    marketing RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.204.251
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!