Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Mintel: To, czego klienci oczekują dziś nie jest tym, czego będą oczekiwać jutro

  • Autor: AT, portalspozywczy.pl
  • Data: 25-01-2016, 11:45
Analitycy firmy Mintel Comperemedia zidentyfikowali i przeanalizowali trzy kluczowe trendy marketingowe, którymi będzie charakteryzował się rynek kanadyjski w 2016 roku.
Mintel: To, czego klienci oczekują dziś nie jest tym, czego będą oczekiwać jutro
Specjaliści Mintela przekonują, że znajdujemy się dziś u progu nowej ery w rozwoju technologii. fot. shutterstock

Jak zauważa Andrew Davidson, starszy wicedyrektor Comperemedia, w 2015 roku na rynku kanadyjskim wzrosła rola marketingu kontekstowego i wielokanałowego.

- Żadna branża przemysłu nie może już sobie pozwolić na pozostanie poza cyfrową rewolucją. W kolejnych miesiącach wzrośnie popyt konsumentów na personalizację i stałą łączność marki z klientem. W efekcie kanadyjskie firmy zostaną zmuszone do opracowania takich strategii marketingowych, które pozwolą nie tylko zaangażować konsumenta w dowolnym miejscu i czasie, ale również dadzą mu możliwość swobodnego poruszania się w ogromnej ilości dostępnych produktów i usług - mówi analityk.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!