Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Mintel: trendy na globalnym rynku żywności i napojów na rok 2021

Strona 2 z 2


Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 16-02-2021, 10:22

„Po szoku, jakim był wybuch pandemii, w kwestii wartości konsumenci szukają powrotu do tego, co niezbędne. Konsumenci koncentrują się obecnie na minimalnej konsumpcji i uzyskiwaniu najlepszego zwrotu z zakupów.”

„Wraz z otwarciem rynków po restrykcjach spowodowanych przez COVID-19 życie nabierze tempa, co z kolei spowoduje większy popyt na szybkie, higieniczne i odważne produkty z kategorii „convenience” w branży spożywczej i gastronomicznej. W ciągu najbliższych kilku lat marki będą musiały sprostać wyzwaniom wynikającym z nowej definicji jakości i zapewnić dostęp do e-handlu kupującym ze wszystkich warstw socjoekonomicznych. Chęć uzyskania najlepszej jakości za atrakcyjną cenę zmotywuje marki do większej przejrzystości w kwestii ceny produktu poprzez informowanie o jej komponentach, takich jak składniki, procesy produkcyjne i praca zaangażowanych ludzi.”

Zjednoczenie Przez Jedzenie

W ciągu najbliższych 12 miesięcy firmy z sektora żywności, napojów i gastronomii będą zachęcać konsumentów do wykorzystywania marek w celu wyrażenia swojej indywidualności i powrotu do tożsamości sprzed pandemii. Należy spodziewać się rozwoju handlu społecznościowego, który stwarza dla marek szansę dodatkowych przychodów poprzez tworzenie społeczności; marki będą również mogły wykorzystać swoje zasoby, reputację i zasięgi do umożliwiania konsumentom podejmowania działań w ważnych społecznie sprawach.

 „Pandemia COVID-19 wzmocniła rolę wspólnoty wśród konsumentów. Doceniając wagę kontaktów i wzajemnej pomocy, konsumenci będą się łączyć w społeczności podobnie myślących osób w celach towarzyskich i dla poczucia jedności. Marki żywności, napojów i usług gastronomicznych mogą wykorzystać fakt bycia obiektami wspólnych zainteresowań i pasji, z którymi konsumenci mogą powiązać swoją tożsamość, i aktywnie łączyć swoich fanów w społeczności. Zjednoczone pod wspólną marką (lub markami) społeczności będą poszerzać kręgi społeczne swoich członków i podejmować zbiorowe działania na rzecz zmiany.”

Mintel to ekspert od tego, czego pragną konsumenci i co wpływa na ich wybory. Jest światowym liderem w dziedzinie badań rynkowych. Analizy dotyczące konsumentów, rynków, nowych produktów i otoczenia konkurencyjnego pozwalają uzyskać wyjątkową perspektywę na globalną i lokalną gospodarkę. Od 1972 r. prognozy i specjalistyczne rekomendacje Mintela pomagają firmom w podejmowaniu szybszych i bardziej trafnych decyzji biznesowych. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mintel RSS ALERT    /    rynek rolno-spożywczy w Polsce RSS ALERT    /    trendy żywieniowe RSS ALERT    /    trendy konsumenckie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.228.250
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!