Można powtórzyć sukces eksportowy Mlekpolu i Mlekovity
- Autor: Roman Wieczorkiewicz
- Data: 24-05-2022, 14:11

Izba Polska-Azja od 2017 roku wraz największym chińskim Centrum Handlowym w UE GD Poland realizuje Projekt Centrum Polska Azja - wykorzystania potencjału diaspory azjatyckiej do promocji i intensyfikacji wymiany handlowej i inwestycyjnej Polska Azja.
Do początków 2020 odbyliśmy wiele misji gospodarczych, spotkań i szkoleń – jak nauczyć się Azji, jej kultury biznesu, aby zintensyfikować gospodarcze relacje, jak otworzyć azjatyckie rynki szczególnie dla małych i średnich polskich firm. Jak nauczyć się wykorzystywać nie tylko azjatyckie firmy w e-handlu?
- Janusz Piechociński
Spotkania on-line i diaspory
W czasie covidu w miejsce bezpośrednich spotkań i kontaktów weszła liczna współpraca on-line. Webinary, telekonferencje ale i też dobrze zorganizowana wokół diaspory chińskiej i azjatyckiej w Polsce współpraca przedsiębiorców i firm.
komentarze (0)