Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Można powtórzyć sukces eksportowy Mlekpolu i Mlekovity

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz
  • Data: 24-05-2022, 14:11
Sukces Mlekpolu czy Mlekovity w eksporcie produktów mlecznych do Chin trzeba upowszechnić i pomnożyć – uważa Janusz Piechociński, prezes Izby Przemysłowo - Handlowej Polska - Azja.
Można powtórzyć sukces eksportowy Mlekpolu i Mlekovity
Można powtórzyć sukces eksportowy Mlekpolu i Mlekovity - uważa Janusz Piechociński

Izba Polska-Azja od 2017 roku wraz największym chińskim Centrum Handlowym w UE GD Poland realizuje Projekt Centrum Polska Azja - wykorzystania potencjału diaspory azjatyckiej do promocji i intensyfikacji wymiany handlowej i inwestycyjnej Polska Azja.

Do początków 2020 odbyliśmy wiele misji gospodarczych, spotkań i szkoleń – jak nauczyć się Azji, jej kultury biznesu, aby zintensyfikować gospodarcze relacje, jak otworzyć azjatyckie rynki szczególnie dla małych i średnich polskich firm. Jak nauczyć się wykorzystywać nie tylko azjatyckie firmy w e-handlu?

- Janusz Piechociński

Spotkania on-line i diaspory

W czasie covidu w miejsce bezpośrednich spotkań i kontaktów weszła liczna współpraca on-line. Webinary, telekonferencje ale i też dobrze zorganizowana wokół diaspory chińskiej i azjatyckiej w Polsce współpraca przedsiębiorców i firm.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!