• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

MSP: holding rolno-spożywczy będzie budował markę polskiej żywości

Mimo iż powstanie holdingu rolno-spożywczego nie zostało jeszcze przesądzone, to już teraz coraz częściej mówi się o korzyściach, które może przynieść utworzenie nowego podmiotu. Zdaniem Marka Zagórskiego, sekretarza stanu w Ministerstwie Skarbu Państwa, ewentualne powstanie grupy wpisuje się w szerszą strategię budowania polskiej marki na rynkach zagranicznych.
  • Autor: RW, portalspozywczy.pl
  • Data: 12-07-2016, 11:47
MSP: holding rolno-spożywczy będzie budował markę polskiej żywości
Marek Zagórski, sekretarz stanu w Ministerstwie Skarbu Państwa. Fot. PTWP

- Jeżeli nowy podmiot przekroczy pewną masę krytyczną to będzie pozytywnie wpływał na wizerunek całego polskiego sektora rolno-spożywczego. Będziemy budowali świadomość polskiej marki. To nie jest cel, który uda się szybko zrealizować. Jeżeli cały pomysł stworzenia dużej grupy rolno-spożywczej się powiedzie, to w perspektywie 5-10 lat zaczną być dostrzegalne pierwsze efekty wizerunkowe - wyjaśnia wiceminister skarbu. 

W opinii Marka Zagórskiego utworzenie holdingu grupującego spółki Skarbu Państwa z branży rolno-spożywczej może przyczynić się do przekroczenia granicy, której dzisiaj pojedyncze spółki nie mogą przejść. W tym kontekście istotnymi aspektami są skala działania oraz możliwości inwestycyjne. 

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • kielbasa 2016-07-12 13:02:23

    Bardzo cieszy pozytywne nastawienie do branzy

    Odpowiedz
  • dobra zmiana 2016-07-13 10:47:19

    Wracamy do postaw gospodarki socjalistycznej , centralnie planowanej. \"Polski koncern spożywczy \"to pomysł , który wymyśliły osoby , które nie rozumieją zasad funkcjonowania rynku spożywczego i nie wiedzą co to znaczy termin marka , brand czy marka to termin ekonomiczny ,który jest ostatnio nadużywany. Już niektóre koncerny , zauważają , żę takie duże podmioty gospodarcze są mało elastyczne w podejmowaniu decyzji , nie potrafią dostosować się do zmieniających się trendów rynkowych. My jednak nie potrafimy stworzyć własnych mechanizmów gospodarczych tylko musimy powielać to co już było. Taka firma to najlepsza fucha dla ludzi tam zatrudnionych , szczególnie kadry zarządzającej . Wysokie zarobki , a jak będą straty to zawsze można poprosić o wsparcie z budżetu !!!!

    Odpowiedz
  • Ajatollah 2016-07-18 07:52:51

    Proponuje zacząć od początku czyli od działań wspierających sprzedaż w szczególności export. Centrale handlu zagranicznego mogłyby się sprawdzić. Co do majstrowania przy spółkach to wymaga konkretnych biznes planów a nie bujania w obłokach. Polska marka? Konkrety poproszę ! Słabo to widzę , słabo...

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!