Największa transakcja najmu w Trójmieście – Panattoni Park Gdańsk III dla LPP
- Autor: portalspożywczy.pl
- Data: 30-05-2018, 10:37
Trwa realizacja Panattoni Park Gdańsk III, którego jednym z pierwszych najemców jest LPP SA – największa w Europie Środkowo-Wschodniej i jedna z najszybciej rozwijających się polskich firm produkujących odzież, właściciel takich marek jak Reserved, Cropp, House, Mohito czy Sinsay. W Panattoni Park Gdańsk III firma wynajęła 16 tys. m kw. z czego magazyn zajmie ok. 15 300 m kw. zaś biura 700 m.kw. Nowa powierzchnia posłuży LPP za centralny magazyn dedykowany marce Cropp, skąd już w III kwartale br. obsługiwane będą sklepy online brandu w 11 krajach. Transakcja najmu przewiduje możliwość ekspansji o kolejne 5 tys. m kw. i jest największą, podpisaną od początku roku dla Trójmiasta.
E-commerce w modzie. Nowa realizacja Panattoni Europe dla LPP SA to odpowiedź na rosnącą sprzedaż spółki. Jak wyjaśnia Jacek Kujawa, wiceprezes zarządu LPP: ”W I kwartale br. sprzedaż online naszych kolekcji wzrosła aż o 139%. Przewidujemy, że w 2018 roku uda nam się ją podwoić. Taka dynamika wzrostu stawia przed nami duże wyzwania logistyczne oraz rodzi konieczność rozbudowy naszej sieci dystrybucji. Do 2020 roku planujemy zainwestować w rozwój naszej bazy logistycznej aż 0,5 mld zł. Najem powierzchni magazynowej w Panattoni Park Gdańsk jest elementem tego procesu. Dziś logistyka marek odzieżowych musi działać wielokrotnie szybciej niż jeszcze kilka lat temu. Klient zwłaszcza w e-commerce oczekuje od nas błyskawicznej dostawy zamówionego towaru.”
Z tego względu LPP zdecydowało się przeznaczyć wynajętą powierzchnię w Panattoni Park Gdańsk III na e-commerce. Przewidywana liczba zatrudnionych to 300 osób, oddelegowanych do realizacji zamówień internetowych. Pracownicy będą mieli zagwarantowany bezpłatny dowóz do kompleksu, dlatego na terenie parku deweloper wybuduje zatoczkę z dwoma przystankami autobusowymi. Natomiast dla osób preferujących transport rowerowy powstanie specjalna wiata na jednoślady. Sam obiekt poddany zostanie procesowi certyfikacji środowiskowej metodą BREEAM na poziomie Good. Na całej jego powierzchni wykorzystane zostanie oświetlenie LED, a w miejscach stałej pracy użyty zostanie system dynamicznego sterowania. Będzie on dostosowywać natężenie oświetlenia w zależności od obecności światła naturalnego - podczas niepogody lub tymczasowego zachmurzenia, natężenie oświetlenia wzrośnie.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Foodex24 był sukcesem. Ukraiński e-sklep z żywnością sprzedany!
-
Empik umocnił swoją pozycję w e-commerce
-
Delio wystawi mobilne kawiarnie w parkach
-
Zysk Allegro zmalał. Wyniki pociągnęły w dół dwie spółki przejęte wiosną?
-
E-sklep PGG sprzedał w tym roku ponad 600 tys. ton węgla
-
E-commerce w Grecji i Bułgarii. Czym charakteryzują się te e-rynki?
-
Biedronka szykuje sklep internetowy! Co będzie można kupić w Biedronka Home?
-
Panatton zrealizował magazyn centralny dla Neonet
-
Auchan rozszerza zasięg i zakres swoich usług e-commerce
-
Grupa Empik z dynamicznymi wzrostami w 2021, do poziomu 2,4 mld zł
komentarze (0)