Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Nestle: większa sprzedaż karm dla zwierząt niż żywności dla ludzi

  • Autor: forsal.pl
  • Data: 19-02-2021, 11:52
Karma dla zwierząt Nestle sprzedawała się w 2020 roku lepiej niż produkty przeznaczone do spożycia przez ludzi. Dlatego dyrektor generalny Mark Schneider musi w tym roku bardziej skupić się na ludzkich apetytach - podaje forsal.pl.
Nestle: większa sprzedaż karm dla zwierząt niż żywności dla ludzi
Nestle: większa sprzedaż karm dla zwierząt niż żywności dla ludzi; fot. unsplash.com

Nestle konsekwentnie od dwóch dekad budowała swój udział w rynku karmy dla zwierząt domowych. W 2020 roku zaowocowało to lepszymi wynikami sprzedaży, uważa Schneider. Koncern jest liderem sprzedaży karmy dla zwierząt domowych większości krajów świata, z udziałem w rynkach na poziomie od 20 do 30 proc.

Sprzedaż karmy dla zwierząt domowych wzrosła o 10 proc. w 2020 r. Ten najszybszy od ponad wzrost dekady napędzili konsumenci, którzy z powodu lockdownu utknęli w domach zaczęli masowo adoptować koty i psy.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!