Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

O 5 proc. spadła w lutym sprzedaż żywności, napojów i wyrobów tytoniowych

W lutym mniej kupowaliśmy żywności, napojów oraz wyrobów tytoniowych - wynika z danych GUS, do których dotarł Puls Biznesu. Spadek wyniósł niecałe 5 proc. Nie znaczy to jednak, że wszyscy stracili po 5 proc.

O 5 proc. spadła w lutym sprzedaż żywności, napojów i wyrobów tytoniowych

Autor: Puls Biznesu
Data: 25-03-2010, 06:23

- Te dane mogą dotyczyć głównie hipermarketów. W Polsce, podobnie jak we Francji, widać, że klienci odchodzą od hipermarketów i zwracają się ku sklepom specjalistycznym. Zyskuje na tym Alma. W lutym cała nasza sieć rozwijała się w tempie około 25 proc., a sklepy porównywalne zwiększyły sprzedaż o 13-15 proc. - mówi Pulsowi Biznesu Jerzy Mazgaj, prezes Almy.

Z informacji Głównego Urzędu Statystycznego (GUS) wynika, że sprzedaż detaliczna w lutym zwiększyła się o zaledwie 0,1 proc. w porównaniu z lutym ubiegłego roku - podaje Puls Biznesu. Analitycy prognozowali 3,7-procentowy wzrost. W styczniu sprzedaż też była gorsza od oczekiwań (ekonomiści liczyli na wzrost o 5,3 proc., a sprzedaż detaliczna zwiększyła się o 2,5 proc.).

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Alma RSS ALERT    /    GUS RSS ALERT    /    Alma Market RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • jasiu 2010-03-25 09:53:09
    ceny na wieprzowinę i zboże spadły o 40% więc za co my mieszkańcy wsi mamy kupować ????????

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.185.54
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!