Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Biznes i technologie

Ochronę środowiska wbudujmy w strategię rozwoju marki

  • Autor: Olimpia Wolf, portalspozywczy.pl
  • Data: 29-04-2021, 10:10
Z działań na rzecz ochrony środowiska stwórzmy silny atut naszego przedsiębiorstwa - mówi w rozmowie z serwisem GOZ dr Urszula Kłosiewicz-Górecka z Zespołu Foresightu Gospodarczego w Polskim Instytucie Ekonomicznym.
Ochronę środowiska wbudujmy w strategię rozwoju marki Gospodarka Obiegu Zamkniętego
Dr Urszula Kłosiewicz-Górecka mówi o atutach przedsiębiorstwa, fot. Żelazna Studio

  • Działania na rzecz ochrony środowiska mogą stać się silnym atutem przedsiębiorstwa, budować jego wizerunek i pozycję na rynku.
  • Największe światowe marki już podejmują działania, które mają doprowadzić do ograniczenia wytwarzania plastiku i poliestru.
  • Edukujmy konsumentów, aby doprowadzić do powstania nawyków zakupowych służących ochronie środowiska naturalnego.
Dalsza część artykułu (87%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!