PAIH: sektorami szans na Ukrainie dla polskich firm są np. napoje bezalkoholowe, kawa i sprzęt rolniczy
- Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
- Data: 28-01-2019, 12:12

- Ukraina jest jednym z ważniejszych odbiorców polskiej żywności. Artykuły rolno-spożywcze stanowią trzecie miejsce w handlu Polski z Ukrainą, a dynamika sprzedaży robi wrażenie. W pierwszym półroczu 2018 r. GUS odnotował ponad 20% wzrost eksportu towarów rolno-spożywczych na Ukrainę. To najlepszy rezultat w grupie partnerów handlowych w Europie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Karol Kubica.
- Liczymy na to, że baczne obserwowanie trendów panujących wśród ukraińskich konsumentów, jak i czynników makroekonomicznych kształtujących popyt sprawią, że Ukraina pozostanie istotnym kierunkiem sprzedaży polskich produktów rolno – spożywczych – dodaje.
komentarze (0)