Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

PayPal chce ułatwić konsumentom zarządzanie pieniędzmi. Ulepsza aplikację

  • Autor: PR
  • Data: 22-02-2016, 15:37
- Współcześnie, handel ma miejsce w Internecie, aplikacjach i sklepach, a urządzenia mobilne znajdują się w samym centrum wszystkich transakcji. Co czwarta transakcja za pośrednictwem PayPal odbywa się właśnie za pomocą urządzenia przenośnego, a badanie Forrester przewiduje, że w 2016 roku m-commerce stanowić będzie ponad jedną trzecią transakcji online ogółem - mówi Matt Komorowski, dyrektor Sprzedaży PayPal w Europie Środkowo-Wschodniej.

- Zmieniliśmy design aplikacji PayPal, by ułatwić i spersonalizować zarządzanie pieniędzmi, niezależnie od tego, gdzie się właśnie znajdujesz. Pozwala skupić się na czynnościach, które chcesz wykonać za jej pomocą i pozbywa się niepotrzebnego bałaganu - mówi Komorowski.

To właśnie opinie klientów sprawiły, że PayPal zdecydował się na nowy design aplikacji, która oferuje teraz:

• Lepsze globalne doświadczenie. Aplikacja została zbudowana w oparciu o interaktywną platformę, więc łatwiej jest ją dostosować i zlokalizować na 145 rynkach, na których jest obecna. Oznacza to, że więcej klientów będzie mogło cieszyć się lepszym doświadczeniem, bez względu na to, gdzie się znajdują i jakim językiem się posługują.

• Uproszczone funkcje. PayPal uprościł możliwości aplikacji i zmodernizował ją, aby ułatwić użytkownikom przenoszenie i zarządzanie pieniędzmi.

o Wysyłaj i Żądaj. Wysyłanie pieniędzy i otrzymywanie ich od rodziny i znajomych to najpopularniejsza funkcja aplikacji. W ciągu ostatnich dwóch lat, PayPal odnotował ponad 100 proc. wzrost liczby transakcji peer-to-peer w ramach aplikacji. Pojawiła się także nowa, spersonalizowana funkcja grupy, w której znajdują się osoby, z którymi użytkownik najczęściej wymienia transakcje. Dodatkowo, istnieje możliwość dodawania osób bezpośrednio z listy kontaktów, co pozwala w łatwy sposób odbierać pieniądze od grupy przyjaciół – np. za kawę.

o Nowy Ekran Główny i Centrum Aktywności: Pozwalają z łatwością śledzić, dokąd wysyłane są pieniądze, na co są wydawane i skąd są otrzymywane za pośrednictwem PayPal, niezależnie od tego, w jaki sposób została dokonana transakcja.

• Klient na pierwszym miejscu. Nowa, ulepszona aplikacja PayPal zawiera kilka funkcji, zaproponowanych przez samych użytkowników. Zespół PayPal spędził wiele godzin, wsłuchując się w potrzeby użytkowników i rozmawiając z blisko 8 000 członkami zespołu obsługi klienta, by dowiedzieć się, jak ulepszyć aplikację. Uruchomiono wersję beta, dzięki której już w trakcie testów PayPal otrzymał tysiące informacji zwrotnych. Wiele uwag uwzględniono przy tworzeniu aplikacji i dodano do niej takie funkcje, jak:
o Uwierzytelnianie za pomocą odcisków palca, dla różnych urządzeń mobilnych.
o Rozdzielenie oczekujących i dokonanych transakcji na koncie.
o Możliwość dodawania kart kredytowych wydanych w innym kraju.

Ulepszenie aplikacji PayPal to tylko jeden z przykładów działań, które podejmuje firma, by ułatwić użytkownikom przenoszenie i zarządzanie pieniędzmi w bardziej bezpieczny, efektywny i tańszy sposób.

 

 

 

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • artmetic ekonsulting 2016-02-28 02:33:18

    Aplikacje mobilne na wszystkie systemy operacyjne: artmetic.pl

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!