PayPal chce ułatwić konsumentom zarządzanie pieniędzmi. Ulepsza aplikację
- Autor: PR
- Data: 22-02-2016, 15:37
- Zmieniliśmy design aplikacji PayPal, by ułatwić i spersonalizować zarządzanie pieniędzmi, niezależnie od tego, gdzie się właśnie znajdujesz. Pozwala skupić się na czynnościach, które chcesz wykonać za jej pomocą i pozbywa się niepotrzebnego bałaganu - mówi Komorowski.
To właśnie opinie klientów sprawiły, że PayPal zdecydował się na nowy design aplikacji, która oferuje teraz:
• Lepsze globalne doświadczenie. Aplikacja została zbudowana w oparciu o interaktywną platformę, więc łatwiej jest ją dostosować i zlokalizować na 145 rynkach, na których jest obecna. Oznacza to, że więcej klientów będzie mogło cieszyć się lepszym doświadczeniem, bez względu na to, gdzie się znajdują i jakim językiem się posługują.
• Uproszczone funkcje. PayPal uprościł możliwości aplikacji i zmodernizował ją, aby ułatwić użytkownikom przenoszenie i zarządzanie pieniędzmi.
o Wysyłaj i Żądaj. Wysyłanie pieniędzy i otrzymywanie ich od rodziny i znajomych to najpopularniejsza funkcja aplikacji. W ciągu ostatnich dwóch lat, PayPal odnotował ponad 100 proc. wzrost liczby transakcji peer-to-peer w ramach aplikacji. Pojawiła się także nowa, spersonalizowana funkcja grupy, w której znajdują się osoby, z którymi użytkownik najczęściej wymienia transakcje. Dodatkowo, istnieje możliwość dodawania osób bezpośrednio z listy kontaktów, co pozwala w łatwy sposób odbierać pieniądze od grupy przyjaciół – np. za kawę.
o Nowy Ekran Główny i Centrum Aktywności: Pozwalają z łatwością śledzić, dokąd wysyłane są pieniądze, na co są wydawane i skąd są otrzymywane za pośrednictwem PayPal, niezależnie od tego, w jaki sposób została dokonana transakcja.
• Klient na pierwszym miejscu. Nowa, ulepszona aplikacja PayPal zawiera kilka funkcji, zaproponowanych przez samych użytkowników. Zespół PayPal spędził wiele godzin, wsłuchując się w potrzeby użytkowników i rozmawiając z blisko 8 000 członkami zespołu obsługi klienta, by dowiedzieć się, jak ulepszyć aplikację. Uruchomiono wersję beta, dzięki której już w trakcie testów PayPal otrzymał tysiące informacji zwrotnych. Wiele uwag uwzględniono przy tworzeniu aplikacji i dodano do niej takie funkcje, jak:
o Uwierzytelnianie za pomocą odcisków palca, dla różnych urządzeń mobilnych.
o Rozdzielenie oczekujących i dokonanych transakcji na koncie.
o Możliwość dodawania kart kredytowych wydanych w innym kraju.
Ulepszenie aplikacji PayPal to tylko jeden z przykładów działań, które podejmuje firma, by ułatwić użytkownikom przenoszenie i zarządzanie pieniędzmi w bardziej bezpieczny, efektywny i tańszy sposób.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Tygryski. Nowa aplikacja zachęci dzieci, by jadły zdrowo?
-
Wg prognoz w 2021 r. branża e-commerce wzrośnie o kolejne 14 proc
-
Wybieramy e-zakupy ze względu na wygodę i oszczędność czasu
-
Aplikacje zamiast doradców klienta
-
Polacy coraz chętniej korzystają z płatności bezgotówkowych, ten trend się utrzyma
-
Anna Grabowska, Żabka: Osoby korzystające z aplikacji mają wyższy poziom satysfakcji z zakupów
-
Żabka przedłuża akcję przekazywania punktów z aplikacji mobilnej na rzecz szpitali
-
Aplikacja POLOmarket zyskała kilkaset tysięcy nowych użytkowników
-
Nowe trendy zakupowe na Walentynki: lokalnie i przyjaźnie dla środowiska
-
Uber Eats najpopularniejszą aplikacją do zamawiania jedzenia w 2019 roku
komentarze (1)
Aplikacje mobilne na wszystkie systemy operacyjne: artmetic.pl
Odpowiedz