• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

PepsiCo Polska udostępnia grę mobilną o tematyce proekologicznej

Agencja Deloitte Digital stworzyła dla PepsiCo Polska aplikację Up Up Hippo. jest to niekomercyjna gra mobilna i edukacyjne narzędzie w walce o czystą i zieloną Ziemię. Aby w nią zagrać potrzebna jest pusta, plastikowa butelka. Zgniatając ją, gracz steruje główną postacią gry.

  • Autor: portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 18-05-2016, 18:21
PepsiCo Polska udostępnia grę mobilną o tematyce proekologicznej
Fot. ŁubuDubu PR

Bohaterem Up Up Hippo jest sympatyczny, nieco niezdarny hipopotam, który żeby się ruszyć potrzebuje do pomocy kilku plastikowych butelek. Zgniatając butelkę, gracz pomaga hipopotamowi latać, pływać, skakać i wreszcie ukończyć misję – wyrzucić plastikową butelkę do właściwego pojemnika. Up Up Hippo to prawdziwe edukacyjne wyzwanie: dzieci uczą się, że zgniecione opakowanie zajmuje mniej miejsca w śmietniku, a one same bawiąc się, dbają o naturalne środowisko. Interfejs i projekt graficzny zainspirowane są powietrzem i tym, co można z niego zrobić. Główny bohater jest balonem, a świat, w którym się porusza, jest pełen nadmuchiwanych elementów. Wygląd gry sugeruje, że to powietrze usunięte ze zgniecionej butelki napędza całą zabawę. 

Czy świat można uratować jedną plastykową butelką? Z pewnością nie, ale jedna butelka może dać początek codziennej walce z nadmiarem śmieci wokół nas. Niezgniecione butelki plastikowe zwiększają o 80 proc. objętość śmieci, co skutkuje częstszym transportem odpadów, gdyż śmieciarki zamiast śmieci, wożą powietrze. Mimo kampanii społecznych, bardzo trudno zmienić przyzwyczajenia dorosłych. Dlatego PepsiCo Polska, dla której agencja Deloitte Digital stworzyła aplikację, ma nadzieję, że wyzwania rzuconego przez Hippo podejmą się z dziećmi również rodzice.  

Tematyka proekologiczna coraz częściej skierowana jest do najmłodszych. Dzieci najszybciej uczą się przez zabawę, a dzięki aplikacji Up Up Hippo zgniatanie butelek staje się przyjemnością – nie obowiązkiem. To prosta droga do kształtowania nawyku prawidłowego gospodarowania plastikowymi odpadami. Projekt Up Up Hippo wpisuje się w filozofię PepsiCo, w której korporacja zobowiązuje się dbać o naturalne zasoby poprzez wspieranie nauki i innowacyjności, a także szuka nowych sposobów na ograniczenie zużycia wody, ziemi, energii I opakowań. 

Up Up Hippo dostępny jest na iOS i Android

Więcej na YouTube i upuphippo.com                                                      

 

 

 

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • artmetic 2016-05-20 03:27:07

    Aplikacje i gry mobilne oraz desktopowe: artmetic.pl

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!