Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Biznes i technologie

Płatności BLIKIEM w mPOSie

Polski Standard Płatności w ramach rozwijanego rozwiązania płatniczego mPOS BLIK nawiązał współpracę z serwisem Przelewy24. Dzięki tej współpracy sprzedawca i kupujący mogą dokonać między sobą błyskawicznej transakcji BLIKIEM mając w rękach wyłącznie smartfony z zainstalowaną aplikacją mPOS.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 23-12-2015, 13:08

Rozwiązanie przeznaczone jest dla banków i agentów rozliczeniowych. Do tej pory pod pojęciem mPOSa rozumieliśmy niewielki, przenośny terminal, umożliwiający przyjmowanie płatności kartą, współpracujący również ze smartfonem lub tabletem. Tymczasem rozwiązanie mPOS, proponowane przez PSP jest niczym innym, jak mobilną aplikacją, którą klient i sprzedający muszą zainstalować w swoich telefonach. Przelewy24 jako pierwszy podmiot na rynku zacznie oferować to rozwiązanie. W tej chwili przygotowuje się do udostępnienia usługi z początkiem nowego roku.

Rozwiązanie jest więc przełomowe, bo w pełni software’owe. Z punktu widzenia sklepu lub punktu usługowego jest też bardzo funkcjonalne - nie ma bowiem potrzeby zamawiania urządzenia za kilkaset złotych, oczekiwania na jego dostawę, a następnie na certyfikację przez odpowiednie firmy.
Sprzedawca będzie musiał jedynie zainstalować aplikację mPOS BLIK w telefonie z AppStore, Google Play lub Windows Store oraz zgłosić się do swojego agenta rozliczeniowego z prośbą o aktywowanie aplikacji do przyjmowania płatności. Każdy nowy akceptant BLIKA, który ma smartfon z zainstalowaną aplikacją mPOS BLIK będzie mógł przyjmować płatności od dowolnego użytkownika BLIK na rynku.

- Proponujemy agentom rozliczeniowym i bankom - uczestnikom naszego systemu rozwiązanie, którego jeszcze na polskim rynku nie było. Aplikacja mPOS BLIK pozwala na szybkie, wygodne, komfortowe i bezpieczne zakupy. Cieszymy się z poszerzenia współpracy z Przelewami24, który jako pierwszy z uczestników systemu BLIK oferuje usługę mPOS BLIK. Planujemy, że z naszego rozwiązania skorzystają także kolejne podmioty, które otrzymają maksymalną wygodę i łatwość w dokonywaniu płatności - mówi Adam Kokoszkiewicz, dyrektor sprzedaży Polskiego Standardu Płatności.

- Silny i dynamiczny rynek e-commerce wymógł na e-sprzedawcach konieczność oferowania najlepszych cen i dostarczania zakupów w najszybszy możliwy sposób. Obecnie przyszłość handlu detalicznego to skrzyżowanie sklepu tradycyjnego i online. Jest to odpowiedź na oczekiwania kupujących, którzy regularnie korzystają już z obu kanałów porównując oferty, poszukując informacji o towarach i usługach, wybierając najkorzystniejszy i najwygodniejszy dla nich sposób finalizacji zakupu. Serwis Przelewy24, dostrzegając zapotrzebowanie i oczekiwania merchantów w zakresie rozwiązań omnichannelowych, chętnie wspiera przyszłościowe projekty dostarczając innowacyjne rozwiązania łączące różne kanały sprzedaży. Wierzymy, iż rozwiązanie stworzone wspólnie z PSP w zakresie mPOS BLIK będzie cieszyć się dużym zainteresowaniem wśród Partnerów korzystających z usług serwisu - mówi Jacek Kinecki, dyrektor sprzedaży Ecommerce w firmie Przelewy24.

więcej informacji:

BLIK RSS ALERT    /    Przelewy24 RSS ALERT    /    Jacek Kinecki RSS ALERT    /    Adam Kokoszkiewicz RSS ALERT    /    płatności mobilne RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • artmetic ekonsulting 2015-12-28 22:56:08
    Płatności i aplikacje mobilne, reklama natywna: artmetic.pl

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.102.38
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!