Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Podatek od reklam: Jak wpłynie na media, firmy spożywcze i konsumentów?

Na początku lutego Ministerstwo Finansów przedstawiło projekt ustawy wprowadzającej składkę z tytułu reklamy powszechnie nazywaną podatkiem. Wiele stacji telewizyjnych i radiowych, portali internetowych, pism i gazet wyraziło swój sprzeciw wobec tej daniny. Jak nowa opłata może wpłynąć na media, reklamujące się w nich firmy spożywcze oraz na konsumentów?

Podatek od reklam: Jak wpłynie na media, firmy spożywcze i konsumentów?
Czy podatek od reklam zaszkodzi firmom spożywczym? Fot. shutterstock

Autor: Olimpia Wolf, portalspozywczy.pl
Data: 19-02-2021, 14:52

Dalsza część artykułu (97%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

więcej informacji:

podatek od reklam RSS ALERT    /    podatki RSS ALERT    /    Włodzimierz Schmidt RSS ALERT    /    IAB Polska RSS ALERT    /    Polskie Stowarzyszenie PR RSS ALERT    /    Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy RSS ALERT    /    38 Content Communication RSS ALERT    /    Zbigniew Badziak RSS ALERT    /    Polska Federacja Producentów Żywności RSS ALERT    /    Andrzej Gantner RSS ALERT    /    Jan Kolański RSS ALERT    /    Colian RSS ALERT    /    Marek Moczulski RSS ALERT    /    Unitop RSS ALERT    /    Piotr Kulikowski RSS ALERT    /    Indykpol RSS ALERT    /    mleczarstwo RSS ALERT    /    Maciej Włodarczyk RSS ALERT    /    Igloteks RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.33.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!