- Dzięki nowemu systemowi nie tylko obniżymy koszty działania przedstawicieli, ale także zapewnimy bardziej kompleksową obsługę naszym klientom. Zastosowanie go pozwoli nam na bieżący kontakt z pracownikami i szybką reakcję w razie problemów - mówi Dominik Polak, wiceprezes Pol-Mak.

Producent makaronu zdecydował się na rozwiązania dostępne w ramach systemu Emigo. Umożliwia on bezprzewodową komunikację pracowników z systemami firmy oraz bardzo precyzyjną realizację zadań.

Ponadto, nowy system będzie wykorzystywany do przeprowadzania różnego rodzaju ankiet oraz analiz w miejscach sprzedaży produktów z logo Pol-Mak. Pozwoli to firmie na bieżąco zbierać opinie klientów i odnosić się do nich, ulepszać produkty. Dodatkowo, system znacznie ułatwia monitorowanie pozycji firmy w konkretnym segmencie rynku, również w odniesieniu do konkurencji.

Wdrożenie systemu mobilnej sprzedaży w Pol-Mak będzie kosztowało blisko 30 tys. zł.