Polacy najchętniej poleciliby innym marki Tymbark i Hortex
Oprócz tych dówch producentów żywności w zestawieniu marek darzonych przez konsumentów największym zaufaniem przygotowanym przez MillwardBrown SMG/KRC znalazły się także Wedel, piwo Żywiec i Coca-Cola.
Jednak to Nokia jest marką, którą Polacy darzą największym zaufaniem i najchętniej poleciliby innym. Na kolejnych miejscach znalazły się brandy telefonów, samochodów i napojów w tym: Audi, VW (Volkswagen), Tymbark, Toyota, Hortex, Wedel, Żywiec (piwo), Coca Cola, Sony Ericsson
W badaniu MillwardBrown SMG/KRC, w którym Polaków zapytano, na ile wiarygodne są poszczególne marki i czy poleciliby je innym, najlepszy wynik osiągnęła Nokia. W czołowej dziesiątce znalazły się dwa brandy telefonów komórkowych, trzy - napojów i cztery - samochodów. W zestawieniu jest sześć marek globalnych i cztery polskie: Tymbark, Hortex, Wedel i Żywiec.
Badanie oceny wiarygodności marek i chęci ich rekomendacji przez Polaków zostało zrealizowane przez MillwardBrown SMG/KRC w imieniu WPP. Pogłębione wywiady - przeprowadzone w naszym kraju metodą CAWI wśród 400 osób - są częścią projektu obejmującego informacje na temat tysięcy marek zbierane w ponad 30 państwach.
