Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Połowa Polaków jest w stanie zapłacić więcej za produkty polskie niż zagraniczne

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 19-08-2016, 09:45
74 proc. Polaków nie podoba się, gdy polskie marki przyjmują obco brzmiące nazwy. Z kolei 66 proc. Polaków za produkt polski uważa wyprodukowany w Polsce, ale tylko z udziałem polskiego kapitału - wynika z raportu "Moda na polskość" przygotowanego na potrzeby projektu Konsument 2016 przez Ipsos.
Połowa Polaków jest w stanie zapłacić więcej za produkty polskie niż zagraniczne
51 proc. jest skłonnych zapłacić więcej za produkt polski niż zagraniczny. fot. shutterstock

Zdaniem 57 proc. badanych moda na polskość istnieje, a 84 proc. deklaruje dumę z bycia Polakiem. 

Polacy dostrzegają, że młodzi ludzie częściej niż kiedyś interesują się Polską, rzadziej też wstydzą się, że są Polakami i rzadziej czują się gorsi od innych narodów. Spontaniczne skojarzenia z polskością są przede wszystkim pozytywne. Najczęściej dotyczą polskich symboli narodowych, a także aspektów związanych z tożsamością, głównie tradycji i patriotyzmu.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Konsument 2016-08-22 11:38:54

    W ankiecie każdy jest patriotą, a w sklepie patrzy na cenę i liczy pieniądze.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!